Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een volledig verslag van onze dag!!

  20-7-2006 10:21:14
Hallo allemaal (zeker Vicky aangezien jij hiernaar gevraagd hebt!!), met veel plezier geef ik jullie hierbij een volledig verslag van onze zalige dag!

Na een superslechte en zenuwachtige nacht (ik heb ongeveer 2,5 uur geslapen) ben ik om 20 na 7 opgestaan. Mijn mama was beneden al druk in de weer om alles klaar te maken, haar nacht was niet veel beter geweest dan de mijne!! Ik heb haar nog snel wat geholpen, dan een douche genomen, want om half 9 moesten we bij de kapper zijn! Daarna snel weer naar huis, waar ik mijn mooie kleed heb aangetrokken, geholpen door mijn mama en mijn zus/getuige, en mijn zus heeft me dan ook geholpen met mijn make-up! Voila, ik was helemaal klaar, en dadelijk daarna hoorde ik dat mijn ventje al aan de deur stond!!Zenuwen!!Hier en daar nog een foto, dan mocht hij eindelijk op de bel drukken! Ik deed de deur open en zag dadelijk aan zijn ogen dat hij me prachtig vond, en ik hem ook natuurlijk, en hij had een prachtig bruidsboeketje gekozen! Dikke knuffel en dikke kus, en toen zijn we dadelijk aan onze fotosessie begonnen, dan waren we daar al vanaf, want mijn ventje neemt niet graag poses aan. Daarna een broodje gegeten en al een glaasje champagne gedronken, en dan op weg naar het gemeentehuis, samen met papa en de 2 bruidskindjes, die er ook superschattig uitzagen. Op de gemeente ging het snel, het was allemaal nogal formeel, en mijn zenuwen waren helemaal weg.
Dan op naar de kerk, mijn schatje weer in een andere auto (snif). Toen we aankwamen aan de kerk begon mijn hart weer 10 keer sneller te slaan, amai, er stond echt veel volk, dat hadden we niet verwacht! Er waren zelfs leerlingen van mijn ventje met allemaal een roosje vast! Iedereen riep me snel even toe dat ik prachtig was, ik werd echt verlegen van al die aandacht! De viering zelf was heel mooi, heel emotioneel, ik heb heel wat traantjes weggepinkt, en ik was niet de enige!! Toen we samen als man en vrouw buitenkwamen was er een daverend applaus buiten en...heel veel rijst!! Veel handjes geven en kussen, en dan eindelijk samen in de auto, eventjes alleen, zalig!
Om half 3 begon dan onze receptie, heel rustig met heerlijke hapjes, het was echt gezellig. Tegen half 6 mochten wij dan met onze naaste familie en egtuigen aan tafel, en hebben heerlijk samen gegeten, het weer was nog steeds prachtig en we zaten lekker in de schaduw van de bomen, zaaalig!
Daarna mochten we ons in de bruidssuite wat opfrissen, en konden we naar de feestzaal, waar echt een schitterend dansfeest is losgebarsten, na onze romantische openingsdans natuurlijk! We hebben alleen maar complimenten gehoord over heel de dag, het was zaaalig, en we hebben ons zelf ook schitterens geamuseerd! Om half 6 kwam er een einde aan, en hebben mijn ouders ons naar de bruidssuite gebracht, waar we nog een fijne nacht en een romatische ochtend met ontbijt op bed hebben gehad! Echt jammer dat zo een dag zo snel voorbij gaat, maar de herinneringen blijven natuurlijk!

Succes allemaal en geniet er zeker zoveel van als ons!!

Liesbeth

Liesbeth
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1333


Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik20-7-2006 12:35:34

Waw, ik krijg kippevel als ik je verslagje lees...
Een hele dikke proficiat!

Groetjes, Bene



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik20-7-2006 13:36:43

Oooh, zalig!!! Ik krijg de tranen in mijn ogen.

Bedankt voor het verslag hé.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Liesbeth
15-7-2006
 Meld misbruik20-7-2006 13:52:24

Ik kan het beamen, de dag was onvergetelijk! Greetz van liesbeth haar vantje ;)



Liesbeth
15-7-2006
 Meld misbruik20-7-2006 13:53:33

ventje dus euh... :s



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik20-7-2006 14:05:26

Inderdaad, prachtig verslag :) Ik hoop dat het mijne ook zo mooi zal zijn.. en ik wens iedereen hetzelfde toe uiteraard :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info