Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe gaat het nog met de 2013-bruidjes?

13-12-2011 9:59:20
Hey,

Enkele maanden geleden werd er even een update gehouden onder de 2013 bruidjes. Hoe is het nu enkele maanden verder? Hoe staan de zaken ervoor? Wat ligt er allemaal al vast? Zijn er nog bruidjes die bij de 2013-club gekomen zijn ondertussen?

Buiten de zaal en de datum hebben wij een hele hoop offertes van fotografen, dj's, etc. Ik denk nog te wachten tot januari om die knopen door te hakken want dan kunnen we al zeggen: "We gaan VOLGEND JAAR trouwen!" :)

Groetjes,
Nellie

Nellie
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 943

Dorien
2-3-2013
 Meld misbruik13-12-2011 10:06:18

Hey Nellie,

Als eerst ook proficiat met jullie verloving!!
Ik hoor ondertussen ook bij de 2013 bruidjes.
Wij trouwen op 02-03-2013. Het heeft even geduurd voordat we een juiste datum hadden gevonden maar uiteindelijk is het ook gelukt.
Wij hebben de zaal al vast gelegd, dj hebben we ondertussen ook al en de fotograaf ligt al vast.
Wij wouden ook eerst wachten tot januari om te beginnen met knopen door te hakken maar we kwamen tot de conclusie dat we echt niet te lang meer mochten wachten voor een dj te regelen.
Voor de rest wachten we nog even om te regelen, we zijn van plan om in januari nog eerst naar een trouwbeurs te gaan en dan vanaf dan echt aan de slag te gaan

Veel succes nog!!

Groetjes
Dorien

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik13-12-2011 11:05:40

Hey hey,

Proficiat met jullie verloving.
Sinds 02/11/2011 hoor ik ook bij het groepje
Ik heb vandaag de zaal gebeld om te zeggen dat ze hem voor ons mogen vastleggen, volgende week mogen we gaan tekenen en het voorschot gaan betalen.
Qua DJ was het niet echt moeilijk. Er is er maar 1 die ik wil hebben en die is nog vrij dus dat was heel snel opgelost.
Voor de rest nog bijna niets gedaan, ik heb natuurlijk ook nog 535 dagen... Datum was voor ons ook niet makkelijk, het bleef maar opschuiven .

Ik kijk er ook al uit naar januari want nu moet ik nog zeggen "Nog anderhalf jaar"

Veel succes en we zullen elkaar waarschijnlijk hier wel vaker tegenkomen

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik13-12-2011 11:39:11

Hoi 2013-bruidjes

Oké, ik ben wel een 2012-bruidje... maar ik wilde toch even het volgende kwijt :-):
Ik ben ook begonnen met 646 dagen op de teller, en vandaag staan er nog (maar) 199.

Geniet dus ten volle van jullie voorbereidingen, want de tijd gaat echt wel snel voorbij! Voor jullie het weten, staat die 199 ook op jullie teller!

Veel plezier!

Groetjes
Melissa

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-12-2011 12:35:40

Hey girls.
Vandaag nog 500 dagen op de teller en verloofd sinds 23 juli van dit jaar. De zaal ligt al vast. Eén dezer dagen leggen we ook de DJ vast en gaan we eens horen bij de notaris (we plannen in de nabije toekomst ook aankoop van een huis en wil eens horen of we dan beter niet al wettelijk gehuwd zijn). Beetje per beetje gaat de teller vooruit en raken er dingen geregeld.
Groetjes
Becca

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik13-12-2011 16:06:09

Hey!
Hier nog niet echt veel zaken geregeld, de datum en de zaal liggen vast. K denk dat we gaan wachten tot na de drukte van de feestdagen om er nog eens in te vliegen en zaken zoals de DJ en de fotograaf enzo vast te leggen.
En dan kunnen we idd zoals je zelf al zei Nellie zeggen van: We gaan volgend jaar trouwen :)) .... nu nog 507 dagen op de teller.
Succes nog met de voorbereidingen!
groetjes
Delphine

Ans
1-3-2013
 Meld misbruik13-12-2011 19:48:26

Hoi,

ik ben ook een 2013 bruidje, zoals je kan zien.
Ik had eigenlijk al heel veel voorbereidend werk gedaan (zoals offertes zalen ed), maar ben een beetje stilgevallen. Ondertussen ook nog eens van datum veranderd (2 jaar na aanzoek) en nog geen zaal geboekt. Misschien wordt dat wel eens tijd dat we de zaal reserveren, maar ik denk dan t is nog 1,5 jaar, tijd genoeg.
Misschien toch maar eens over nadenken, na de feestdagen.

Veel plezier met de voorbereiding alleszins.

Ans
x

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik13-12-2011 20:45:14

Hallo,

Hier nog 570 dagen (6/7/13) :-)

Bij ons ligt er echt nog niet veel vast. We hebben optie genomen op de zaal en dat is het enige dat bijna vast ligt. De rest moeten we nog allemaal uitzoeken. Maar ik denk dat ik hierbij in 2012 van start ga gaan. Hopelijk is dat dan niet te laat?

Ik denk dat de belangrijkste zaken zijn:
feestzaal, fotograaf, ceremoniemeester, DJ en vervoer of vergeet ik nog iets?

Grtjs!
Nathalie

Tineke
10-5-2013
 Meld misbruik14-12-2011 21:20:58

Hej dames, hier nog 512 dagen op de teller... Ik zal ook zo blij zijn als het 2012 en ik kan zeggen, "volgend jaar". Want nu bekijken mensen mij soms alsof ik gek ben als ik zeg, ja wij gaan trouwen. Wanneer dan? Ah in 2013... Dan moet je weten dat we al verloofd zijn van 13/08/2010 :-) Je kan je voorstellen hoe de mensen met toen bekeken toen ik vertelde, wij gaan trouwen... in 2013 :-)
Maar goed, langzaam maar zeker komt het dichterbij. Zaal ligt vast. Het is het Felix Pakhuis in Antwerpen geworden. Helemaal weg van de zaal van de eerste moment dat we er toevallig passeerden er een trouwfeest aan de gang was... die lichtstraat en dat houten authentieke interieur... geweldig :-) Ale, als je er voor bent natuurlijk he :-)
Dag en zaal liggen dus al vast. Gastenlijst is al in voorlopige versie gemaakt... er zullen er nog wel een paar bijkomen en een paar afvallen... :-) Onze fotograaf daar zijn we nog niet helemaal uit. We wilden eerst een bevriende hobbyfotografe vragen, maar mijn nicht is overlaatst getrouwd en ik vond haar foto's superleuk en mooi en nu denk ik er dus toch over om die fotografe mss toch te polsen. Leentje Schoofs... 'k weet niet of er onder jullie ook al ervaring mee hebben? We weten al waar we gaan eten met onze suite en we hebben al een aantal teksten die we absoluut in de misviering willen. Openingsdans is nog 1 groot vraagteken :-) Uitnodiging is al ontworpen (ik heb ze zelf gemaakt), maar den tekst moet er natuurlijk nog op he :-)
Ale ja, je ziet het... er is nog veel werk aan de winkel, maar in 2012 zetten we er weer vaart achter.

carolien
18-5-2013
 Meld misbruik16-12-2011 13:13:21

Hey,

Wij trouwen ook in 2013, met nog 518 dagen op de teller.
Wij hebben onze zaal al geboekt (wij houden een dagfeest), de fotograaf ligt ook al vast.
Het gemeentehuis heeft onze datum al genoteerd, moeten juist 6 maand ervoor met de papieren langs gaan en tekenen! Heb al een voorlopige gastenlijst opgesteld :-)
Nu in 2012 ga ik stillekes aan eens kijken voor uitnodigen enzo... Er valt nog veel te regelen maar ga toch weer eens in gang beginnen schieten begin 2012 want wij hopen dat er in 2012 nog een baby'tje bij komt en daar valt ook veel bij te regelen é

groetjes,
Carolien

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik20-12-2011 11:57:33

hoi hoi,
hier ook een 2013 bruidje, 13-07-13
Met nog 570 dagen op onze teller

Bij ons ligt de zaal al vast.
De rest gaan we binnenkort regelen, want momenteel ben ik ook 23 weken zwanger, dus gaat de meeste tijd daarnaar.
Maar binnenkort dan toch enkele weken thuis, en tijd in overschot om alles te regelen.
Ik heb ook al wel een dagplanning gemaakt, en ben al wel aan het kijken wat ik wil en wat ik zéker niet wil ... en ik noteer zoveel mogelijk in een schriftje.

Vanaf 1 januari kunnen we inderdaad zeggen, volgend jaar gaan wij trouwen!
Nu klinkt dit nog zover af...

Kijk er wel naar uit, ik wil zo graag beginnen met alles te regelen ...
Voordeel is wel, nu is er nog keuze genoeg eh

Ethel
3-8-2015
 Meld misbruik23-12-2011 11:24:57

Hey allemaal,

Wij trouwen ook in 2013 :). Verloofd sinds deze week =). We hebben nog helemaal niks vastgelegd, hebben het zelfs nog niet aan de familie aangekondigd!

Maar als ik het hier zo lees, is het precies geen slecht idee om in januari toch al eens te gaan rondhoren voor een zaal...

Ik vind het heel moeilijk om te beslissen wat ik wanneer ga regelen. Ben al aan het googelen voor kleedjes, maar dat is waarschijnlijk véél te vroeg :D.

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik8-1-2012 16:07:46

Hier nog 404 dagen op de teller. Enkel zaal en datum ligt vast en ik heb al mijn kleed. Ik ben net te laat voor de collectie van 2013 gezien die maar uitkomt in november-december dus is het er eentje van collectie 2012 geworden. Ik ben blij dat dit al achter de rug is, want er zijn nog hopen ander werk! Succes allemaal :-)

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik9-1-2012 20:12:09

woehoe, wij hebben morgen onze bespreking met mogelijke ceremoniemeester.
Ook wel spannend en leuk

weer iets wat we dan van ons lijstje kunnen aanvinken ...
En vanaf nu kan ik zéggen, volgend jaar trouw ik!!

Fijn gevoel zég

PS: nog 550 dagen
Maar ondertussen nog afleiding genoeg, nog 14 weken tot bevalling van nr 3.

silke
5-7-2013
 Meld misbruik7-6-2012 11:29:24

Hallo mag ik mij bij deze groep voegen :)Wij trouwen 5 juli 2013
Zondag komt de fotograaf om dingen te bespreken en zaterdag gaan we naar een zaal
kijken :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-6-2012 11:38:24

welkom! :)

Dorien
2-3-2013
 Meld misbruik7-6-2012 18:36:44

Hey ladies, Hoe is het ondertussen met de bruidjes van 2013? Ik heb eerlijk gezegd niet veel meer geregelt :-) Wij hebben al contact gehad met de pastoor maar hij zei dat we nog tijd genoeg hebben om bij hem langs te gaan, september is tijd genoeg zei hij dus jeh... Wij zijn al bij iemand geweest die zorgt voor de aankleding van de zaal, is dus praktisch ook inorde. Een tijdje geleden zijn we ook al bij de traiteur geweest dus normaal gezien komt dat ook goed. We moeten wel nog het juiste uur gaan doorgeven bij het gemeentehuis, maar weet nog steeds niet goed hoelaat. Hoe is het bij jullie? Groetekes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...