Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk getuigen?

  12-12-2011 15:41:26
hallo

ik zoek en zoek maar vind moeilijk iets origineels voor de getuigen. Mijn broer is mijn getuigen en zijn zus is zijn getuigen.
Een balpen vind ik maar niks omdat hij het toch zou verliezen ergens in zijn huis en zijn zus met 2 deugnieten, gegarandeerd om het te verliezen.

Ik vond het idee voor badproducten wel leuk, maar dan is het iets meer voor mijn broer zijn vriendin en niet meer voor hem, voor zijn zus zou het wel leuk zijn, maar wil toch een beetje hetzelfde. Kzou achteraf van niemand willen horen dat de andere iets leuker en toffer heeft.

misschien iets laten graveren, khad deze site gevonden Is wel leuk, maar heeft iemand nog ideeen, veeeeeeeel ideeen welkom

grtjes toekomstige moeder en bruid

Saskia
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1777


Vicky
27-4-2012
 Meld misbruik12-12-2011 15:58:39

Hoi Saskia

Wat denk je van een foto zeepje? Ik werk met waterbestand papier, dus dit kan opgebruikt worden, en de foto kan onbeschadigd bewaard worden. Indien je enkele foto's wil bekijken, kan je me een mailtje sturen. Je kan ook werken met een mooie tekst endergelijke.

Groetjes

Vicky



Debo
17-12-2011
 Meld misbruik12-12-2011 20:21:00

www.brianto.be
wij hebben de gegraveerde champagneglazen genomen, zeer tevreden!



Eva
23-3-2012
 Meld misbruik12-12-2011 22:41:41

Wij hebben net beslist wat we gaan geven aan onze getuigen! We wilden iets origineel en grappig aangezien onze getuigen van onze leeftijd zijn. We gaan een tshirt laten drukken: "I was best man / maid of honor at Eva and Quinten's wedding and all I got was this lousy t-shirt" met de datum erbij. Niet voor iedereen denk ik, maar onze getuigen zullen het wel kunnen appreciëren ;D



Saskia
25-8-2012
 Meld misbruik21-12-2011 9:47:53

bedankt voor de ideeen :)

heb bij brianto wel iets interessant zien staan, zo'n hartvormig karaf en die zouden we laten graveren en dan opvullen met hun lievelingsdrank, zoals mijn broer(getuige) hij lust zeer graag whiskey en zijn zus iets van sterke drank of zo.

toch bedankt :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...