Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misviering

19-7-2006 21:57:42
Dag Bruidjes,

nog een vraagje:
Wij zijn gisteren bij onze ceremoniemeester langsgeweest. In het overzicht van de volgorde waarin wij allemaal de kerk moeten binnekomen zette hij eerst bruid met vader en dan bruidegom met moeder. Doen jullie dat ook zo? Ik stelde mij altijd voor dat mijn vriend mij aan het altaar zou opwachten maar nu moet ik eerst. Wat denken jullie daarvan? Doen jullie dat ook zo of kan je dat kiezen?

bedankt voor de hulp!
groetjes en nog veel succes!

Caroline
12/08/06

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 542

Inge
14-10-2006
 Meld misbruik19-7-2006 22:53:37

Hey Caroline,

normaal gezien mag je dit zelf wel kiezen hoor.
Wij doen hetvolgende:

Eerst gaat de bruidegom binnen met zijn moeder, maar ze gaan niet tot aan het altaar, enkel tot aan de deur van de kerk.
Daarna kom ik met mijn vader, hij geeft mij af aan mijn verloofde en we stappen samen hand in hand naar het altaar

Maar als je het anders wil dan voorzien, dan is dat dus wel mogelijk

groetjes en veel plezier nog met de voorbereidingen

Inge
14/10/2006

Phyllis

Meld misbruik20-7-2006 9:00:15

goedemorgen,

wij hebben met de ceremoniemeester afgesproken dat mijn verloofde met zijn mama gevolgd door de rest van de suite binnenkomt in de kerk tot aan het altaar. Daarna kom ik binnen met mijn grootvader voorgegaan door de bruidsjongens. Mijn grootvader geeft mij vervolgens af aan het altaar.

greetz,
Phyllis
28/07/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik20-7-2006 9:23:34

Hey

Normaal gezien is het andersom. Eerst komt de suite binnen, dan de bruidegom met zijn mama, dan is er een kleine pauze en dan de bruidskindjes gevolgd door de bruid met haaar vader.

Natuurlijk kan je dit doen zoals je wil hé. WIj doen het ook anders, mijn vriend wacht al aan he altaar op mij en komt me dus niet thuis ophalen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...