Terug naar overzicht
Hey Caroline,normaal gezien mag je dit zelf wel kiezen hoor.Wij doen hetvolgende:Eerst gaat de bruidegom binnen met zijn moeder, maar ze gaan niet tot aan het altaar, enkel tot aan de deur van de kerk. Daarna kom ik met mijn vader, hij geeft mij af aan mijn verloofde en we stappen samen hand in hand naar het altaarMaar als je het anders wil dan voorzien, dan is dat dus wel mogelijkgroetjes en veel plezier nog met de voorbereidingenInge14/10/2006
goedemorgen,wij hebben met de ceremoniemeester afgesproken dat mijn verloofde met zijn mama gevolgd door de rest van de suite binnenkomt in de kerk tot aan het altaar. Daarna kom ik binnen met mijn grootvader voorgegaan door de bruidsjongens. Mijn grootvader geeft mij vervolgens af aan het altaar.greetz,Phyllis28/07/06
HeyNormaal gezien is het andersom. Eerst komt de suite binnen, dan de bruidegom met zijn mama, dan is er een kleine pauze en dan de bruidskindjes gevolgd door de bruid met haaar vader.Natuurlijk kan je dit doen zoals je wil hé. WIj doen het ook anders, mijn vriend wacht al aan he altaar op mij en komt me dus niet thuis ophalen.GroetjesVicky09.09.06