Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen - ringkussen vraagje

11-12-2011 11:47:00
Hallo, na lang zoeken en twijfelen over hoe we onze kindjes de ringen naar ons gingen laten brengen hebben we dan toch voor een ringkussen gekozen, het werd een van minnie en mickey in bruidskledij een iets grotere versie aangezien ze het met 2 moeten dragen , op maandag besteld op woensdag geleverd dus superservice, maar nu.... wanneer hang ik de ringen eraan? doe ik dit thuis voor we vertrekken? we trouwen eerst voor de wet en een uur later voor de kerk wat doe ik dan ondertussen met dat kussen ( blijft dat in de ceremoniewagen?) en als we dan de kerk binnengaan dragen de kindjes dit dan al of word het pas aan hen gegeven als het 'ringmoment' eraan komt? en wie houd het dan ondertussen bij? we hebben geen ceremoniemeester....
alvast bedankt voor tips
groetjes

Els
27-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 734

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik11-12-2011 14:55:08

Hier hetzelfde probleem maar dan met een bloemenmandje.
Ik denk van de ringen eraan te hangen voor het vertrek thuis,
dit dan in de ceremoniewagen te laten liggen tijdens de wet,
en de kindjes dit dan in handen te geven voor het binnengaan in de kerk.
grtjs

Chiara
18-5-2012
 Meld misbruik13-12-2011 13:07:07

Hey Els,
Heb jij daar soms een foto van of een link voor die popjes? Ik ben ook nog steeds op zoek naar iets voor de trouwringen aan te hangen voor onze kindjes.
Heb ook nog geen idee hoe of wat. :-)
Ik denk als ze het al heel lang op voorhand vasthouden dat de ringen wel eens door de kerk kunnen vliegen. haha.
Groetjes.

Els
27-1-2012
 Meld misbruik13-12-2011 13:32:30

Hey , wij hebben ook lang gezocht alles is gepasseerd: beertjes, me to you met roos, ringroos, mickey/minnie pluches maar aangezien onze oudste kids pas 5 en bijna 3 zijn waren er ook wat "waar zijn de ringen scenario's" door ons hoofd gegaan, dus leek een kussen ons handiger

dit is de link

http://www.disney-winkel.nl/catalog/product_info.php?cPath=1301_1714&products_id=12114
Ons kussen is wel groter (30op20) en zonder de geborduurde ringen, er stonden ook geen lintjes op maar die heb ik er ondertussen zelf opgezet( een naaiwinkeltje om de hoek had exact hetzelfde lint als minnie's jurk), maar dat staat precies niet op de site voorlopig, je kan er misschien wel 1tje bestellen aangezien je pas in mei trouwt wij hadden ons kussen na 2 dagen zal je het zeker op tijd hebben
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...