Terug naar overzicht
Hier hetzelfde probleem maar dan met een bloemenmandje.Ik denk van de ringen eraan te hangen voor het vertrek thuis, dit dan in de ceremoniewagen te laten liggen tijdens de wet, en de kindjes dit dan in handen te geven voor het binnengaan in de kerk.grtjs
Hey Els,Heb jij daar soms een foto van of een link voor die popjes? Ik ben ook nog steeds op zoek naar iets voor de trouwringen aan te hangen voor onze kindjes.Heb ook nog geen idee hoe of wat. :-)Ik denk als ze het al heel lang op voorhand vasthouden dat de ringen wel eens door de kerk kunnen vliegen. haha.Groetjes.
Hey , wij hebben ook lang gezocht alles is gepasseerd: beertjes, me to you met roos, ringroos, mickey/minnie pluches maar aangezien onze oudste kids pas 5 en bijna 3 zijn waren er ook wat "waar zijn de ringen scenario's" door ons hoofd gegaan, dus leek een kussen ons handigerdit is de link http://www.disney-winkel.nl/catalog/product_info.php?cPath=1301_1714&products_id=12114Ons kussen is wel groter (30op20) en zonder de geborduurde ringen, er stonden ook geen lintjes op maar die heb ik er ondertussen zelf opgezet( een naaiwinkeltje om de hoek had exact hetzelfde lint als minnie's jurk), maar dat staat precies niet op de site voorlopig, je kan er misschien wel 1tje bestellen aangezien je pas in mei trouwt wij hadden ons kussen na 2 dagen zal je het zeker op tijd hebbengroetjes