Terug naar overzicht
Ik kan foto Geurts uit Genk aanraden! Zij hebben een rode ford mustang. Wij nemen deze ook voor onze trouw.225€ voor ong. 4u.200€ als je bij hun ook de fotoreportage neemt.Mijn vriend is gek op oude mustangs vandaar onze keuze.
Super! Ga onmiddellijk een mailtje sturen :-) Alvast heel erg bedankt!!Hopelijk komt er goed nieuws uit de bus. Zojuist nog een mail van iemand anders ontvangen en die rijdt tijdens de winter niet... ik vrees dat het niet gemakkelijk zal worden.
Beste,'t is niet zo simpel als je ergens je zinnen op hebt gezet. De mustangs zijn moeilijk te vinden, maar er zijn er ook niet zo veel geweest in de jaren 70. Mocht je er niet uit geraken. Wij hebben bij de Blauwvoet een Citroen Traction Avant van 55 : Bordeau van kleurTevens beschikken wij over 3 Zwitserse postbussen ook met rood als basiskleur.Onze wagens zijn aangekocht voor ceremonie te rijden. Worden verhuurt voor allelei doeleinden : ook tijdens de winter !Je mag altijd naar de bussen en de auto's komen kijken. Maar je hebt nog wel een beetje tijd.
Neem anders eens contact op met de Mustang Garage in Heusden, www.mustanggarage.be. Zij verhuren geen Mustangs, maar kunnen je wellicht in contact brengen met mensen die dat wel doen. Voor hun dus geen belang, maar misschien kunnen ze je helpen.
Beste,Je zou eigenlijk iemand moeten kunnen vinden, welke in orde is met vergunning voor ceremonie, verzekering voor bezoldigd vervoer enz.....Er wordt op dit ogenblik enorm gecontroleerd door de politie op zwartrijden met oldtimers.(zelfs aan de kerk en het gemeentehuis)Een oldtimer van een privé persoon wordt niet gekeurd, is enkel beperkt verzekerd, betaald weinig wegentax enz...Terwijl een ceremoniewagen meer dan het dubbele betaald van een gewone personenwagen.En je loopt het risico dat hij met je trouwdag niet komt opdagen.Toch een beetje voorzichtig zijn.