Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode oldtimer (Ford Mustang)

8-12-2011 19:37:47
Dag bruidjes en bruidegommetjes,

Wij willen op onze trouwdag graag een rode oldtimer als ceremoniewagen, liefst een Ford Mustang, maar eigenlijk zouden we met eender welke rode Amerikaanse oldtimer heel blij zijn :-)
Nu had ik al eens op het forum gezocht en blijkbaar hebben een paar bruidjes bij trouwautoservice hun rode Ford Mustang gehuurd maar ik heb hem al gecontacteerd en hij is niet vrij op 15/12/2012 :-(
Dus nu ben ik de zoektoch opnieuw gestart... maar blijkbaar is dit soort wagen niet zo gemakkelijk te vinden, zeker niet omdat wij liefst een rode wagen hebben (we werken met de kleur rood in ons thema, vandaar...)

Iemand enig idee waar we zo'n wagen kunnen vinden? Regio Noord-Limburg/Kempen.

Bedankt!!!

Marijke
15-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1023

caroline
7-7-2012
 Meld misbruik8-12-2011 20:49:38

Ik kan foto Geurts uit Genk aanraden!

Zij hebben een rode ford mustang. Wij nemen deze ook voor onze trouw.
225€ voor ong. 4u.
200€ als je bij hun ook de fotoreportage neemt.
Mijn vriend is gek op oude mustangs vandaar onze keuze.

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik8-12-2011 21:02:15

Super! Ga onmiddellijk een mailtje sturen :-) Alvast heel erg bedankt!!

Hopelijk komt er goed nieuws uit de bus. Zojuist nog een mail van iemand anders ontvangen en die rijdt tijdens de winter niet... ik vrees dat het niet gemakkelijk zal worden.

Reinhilda

Meld misbruik9-12-2011 10:15:48

Beste,

't is niet zo simpel als je ergens je zinnen op hebt gezet. De mustangs zijn moeilijk te vinden, maar er zijn er ook niet zo veel geweest in de jaren 70.
Mocht je er niet uit geraken. Wij hebben bij de Blauwvoet een Citroen Traction Avant van 55 : Bordeau van kleur
Tevens beschikken wij over 3 Zwitserse postbussen ook met rood als basiskleur.

Onze wagens zijn aangekocht voor ceremonie te rijden. Worden verhuurt voor allelei doeleinden : ook tijdens de winter !

Je mag altijd naar de bussen en de auto's komen kijken. Maar je hebt nog wel een beetje tijd.

Walter

Meld misbruik11-12-2011 16:22:32

Neem anders eens contact op met de Mustang Garage in Heusden, www.mustanggarage.be. Zij verhuren geen Mustangs, maar kunnen je wellicht in contact brengen met mensen die dat wel doen. Voor hun dus geen belang, maar misschien kunnen ze je helpen.

Reinhilda

Meld misbruik22-12-2011 12:22:48

Beste,

Je zou eigenlijk iemand moeten kunnen vinden, welke in orde is met vergunning voor ceremonie, verzekering voor bezoldigd vervoer enz.....
Er wordt op dit ogenblik enorm gecontroleerd door de politie op zwartrijden met oldtimers.(zelfs aan de kerk en het gemeentehuis)
Een oldtimer van een privé persoon wordt niet gekeurd, is enkel beperkt verzekerd, betaald weinig wegentax enz...
Terwijl een ceremoniewagen meer dan het dubbele betaald van een gewone personenwagen.

En je loopt het risico dat hij met je trouwdag niet komt opdagen.

Toch een beetje voorzichtig zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...