Terug naar overzicht
Hey Ellen,ik trouw op dezelfde dag en onze lijstjes lopen zo goed als gelijk. Wel een geruststelling Ik laat me niet teveel leiden met al die planningslijstjes die je overal tegenkomt. Soms bekijk ik het even om te kijken of we niets vergeten zijn.In januari gaan wij voor de menu zien, trouwringen kiezen, bruidsboeket en ev corsages, bij de pastoor langsgaan... Onze reis die ligt al vast.groetjes,Stephanie
Volgens mij zit je perfect op schema ;)
Ik denk ook dat je op schema zit hoor!Geniet nog van de voorbereidingen...het gaat allemaal zo snel!!groetjes
Amai Ellen, ik trouw 3 weken na jou maar heb belange nog niet zoveel geregeld! Meer als op schema dus zou ik zeggen :-)Wij hebben al geregeld:-feestzaal en catering-trouwjurk, schoenen en lingerie - fotograaf-save the date kaartjes zijn verstuurd, ontwerp uitnodigingen zit in mijn hoofd- gemeentehuis- getuigen-gastenlijstNog te doen:- trouwkostuum verloofde (pas in februari, met nieuwe collectie)- juwelen- kapsel en make-up: nog geen idee- viering uitwerken: 22 december eerste afspraak- menu: in januari/februari bespreken en proefdiner- kleedje burgerlijke trouw-tafelindeling- muziek bespreken met DJNog geen reden tot paniek, maar nu begint het echt snel te gaan! Veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes-
De trouwringen was ik bijna vergeten, we weten ongeveer welke we willen, in januari/februari bestellen.
Hey, kben blij dat we op schema zitten, nu de eerste weken kan er niet zoveel meer geregeld worden --> Examen op 17/12 en kerstdag, nieuwjaar, dan is er ook niet zoveel tijd over natuurlijk... En dan vanaf januari zal de tijd vliegen en kunnen we der terug volledig voor gaan :-) groetjes! En nog veel succes met de voorbereidingen! Ellen
heej ik verschoot net even toen ik de titel las ... dat wilt vandaag zeggen dat het nog 143 dagen zijn!!! ongeveer zelfde schema. ik ga deze week al enkele uitnodigingen maken zodat ik er zaterdag aan mijn familie al kan bezorgen (wonen verder en zie hen zaterdag dusja ... misschien te vroeg maar dan moeten we achtereen niet speciaal zo ver rijden)