Terug naar overzicht
Wat leuk allemaal Ik verlang ook al tot we onze uitnodiging gekozen hebben. En voor de schoenen ga ik ook in de solden, je weet nooit hé
Hey Elke,Ons trouwweekend sluipt langzaam maar zeker dichterbij hé! Wij twijfelen of we deze maand de uitnodigingen nog gaan bestellen of pas in januari. Vorig weekend hebben we de gastenlijst nog maar eens doorgenomen en we hadden toch weer wat wijzigingen. Januari is toch nog op tijd denk ik? We hebben wel ons ontwerp al gekozen: http://www.buromac.be/vl/papillons?oper=detail,kaart_id... Wat hebben jullie? (als je dat wil zeggen natuurlijk)Nog veel plezier!Groetjes
@ Lindsy: Echt kei grappig!! Wij hebben net hetzelfde!! Haha! Wij hebben ook lang getwijfeld met de gastenlijst hoor, maar nu de knoop doorgehakt en wou het graag nog in orde hebben voor de feestdagen. Maar zeker nog tijd genoeg hoor! Ik heb ze dinsdag gaan bestellen en 20 december zijn ze binnen, dan moet ik de proefdruk nazien en als die in orde is worden ze meteen gedrukt dus is binnen een maand klaar! Ik kan je al wel zeggen over deze uitnodiging, de namen vooraan in het zilver is een foliedruk, en mijn drukker kon dit er niet zelf op drukken, dus moest bij de firma gebeuren, maar enkel om vooraan de namen te drukken kwam er 75euro bij! Dat vonden we wel veel, en in het echt zijn de namen ook niet super goed te lezen, je moet al goed kijken hoor, omdat het zilver op zilver is. Hebben het dan zo gelaten omdat onze namen ook al binnenin staan. Jullie hebben alvast ook een goede keuze gemaakt! Hihi!Groetjes!
@ Elke: haha, da meen je niet! Tja, great minds think alike zeker hé?! Denk dat we er nu ook wel volledig uit zijn wat de gasten betreft dus we gaan allicht volgende week de bestelling doorgeven. Die namen vooraan gaan wij ook niet doen, ook omwille van de extra kost. Tis eigenlijk ook een beetje overbodig hé, de namen staan in een sierlijk lettertype langs de binnenkant. Gaan jullie met aparte kleine kaartjes werken voor de receptie/avondfeestuitnodiging? Wij hadden gedacht om dit op de linkerkant van de uitnodiging te laten drukken, daar is plaats genoeg. Jullie ook proficiat met jullie keuze! Groetjes!
@Lindsy: wij hebben rechts onze namen laten zetten, datum en locatie huwelijksviering, de namen van onze ouders en dan ons adres.En dan links hebben wij laten zetten: graag nodigen wij u uit op ons avondfeest met vermelding van uur en locatie uiteraard. En daaronder de vraag om een seintje te geven van aanwezigheid met daaronder onze naam met gsm nummers. En dan onderaan cadeautip met enveloppetekentje en rekeningnummer.En dan hebben wij voor de gasten(eigenlijk naaste famillie) nog kaartjes bijgestoken met uitnodiging voor 's middags receptie/lunch te doen. Aangezien wij iedereen vragen op het avondfeest waren er niet veel receptiekaartjes nodig bij ons.Maar kan idd perfect links geplaatst worden he, hebben wij ook gedaan!Alvast veel plezier met de bestelling!!