Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie binnen!

18-7-2006 21:42:46
weet er iemand een binnenlocatie voor foto's in regio mechelen of leuven. Wij zouden trouwen in Putte maar geven ons feest in kampenhout tussen mechelen en Leuven.
De buitenfoto's zouden we doen in planckendaal.
Andere tips zijn altijd welkom

carry
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 399

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik18-7-2006 21:57:16

Wanneer trouw je?

Waarschijnlijk heb je zelfs geen binnenlocatie nodig, want het zou al mooi weer blijven tot half september, joehoe!!!

Maar, ik ben wel benieuwd wat de antwoordjes gaan zijn, want ik trouw ook in Putte. Misschien is Technopolis een idee?

groetjes
Katrien
30-9-2006

karen
4-11-2006
 Meld misbruik19-7-2006 10:13:53

hey,
ik trouw in november in Bonheiden. Wij gaan onze buitenfoto's ook in Planckendael trekken. De binnenlocatie is ook nog niet zeker. Technopolis is wel een goed idee. 'k ga 't onthouden! Zijn er nog ideetjes?
Groetjes,
Karen

carry
18-8-2007
 Meld misbruik19-7-2006 21:22:24

hey Katrien,
Ik trouw pas volgende zomer 18 augustus, maar vind het al fijn om nu ideetjes op de doen. Woon jij ook in Putte? Waar doe jij je feest en wanneer trouw je.
Groetjes Carry

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik19-7-2006 23:20:22

Hey Carry,
Wij wonen in Beerzel, en trouwen dus voor de wet in Putte, maar voor de kerk in Beerzel (op 30/9/06 dus) Komt vliegensvlug dichtbij nu voor ons!!
Wij doen onze feest in Hulshout, in de Vlaschaard.

Heb jij al een zaal?

groetjes
Katrien

carry
18-8-2007
 Meld misbruik23-7-2006 12:56:44

hey Karen,
Wij wonen ook in Putte en trouwen ook voor de kerk van Beerzel! Mijn vriend heeft heel zijn leven in Beerzel gewoont. Onze feest gaan we doen in den Ast in kampenhout.
Groetjes Carry

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...