Terug naar overzicht
Wanneer trouw je?Waarschijnlijk heb je zelfs geen binnenlocatie nodig, want het zou al mooi weer blijven tot half september, joehoe!!!Maar, ik ben wel benieuwd wat de antwoordjes gaan zijn, want ik trouw ook in Putte. Misschien is Technopolis een idee?groetjesKatrien30-9-2006
hey,ik trouw in november in Bonheiden. Wij gaan onze buitenfoto's ook in Planckendael trekken. De binnenlocatie is ook nog niet zeker. Technopolis is wel een goed idee. 'k ga 't onthouden! Zijn er nog ideetjes?Groetjes,Karen
hey Katrien,Ik trouw pas volgende zomer 18 augustus, maar vind het al fijn om nu ideetjes op de doen. Woon jij ook in Putte? Waar doe jij je feest en wanneer trouw je.Groetjes Carry
Hey Carry,Wij wonen in Beerzel, en trouwen dus voor de wet in Putte, maar voor de kerk in Beerzel (op 30/9/06 dus) Komt vliegensvlug dichtbij nu voor ons!!Wij doen onze feest in Hulshout, in de Vlaschaard.Heb jij al een zaal?groetjesKatrien
hey Karen,Wij wonen ook in Putte en trouwen ook voor de kerk van Beerzel! Mijn vriend heeft heel zijn leven in Beerzel gewoont. Onze feest gaan we doen in den Ast in kampenhout.Groetjes Carry