Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goud inbrengen bij Fede di Oro?

5-12-2011 18:07:34
Door al de goede reacties en de lage prijzen, gaan wij binnenkort toch ook maar eens een kijkje nemen bij Fede di Oro. We hebben wel nog wat oud goud. Weet iemand of je dat kan inbrengen om de prijs te drukken (niet om mee te verwerken) bij Fede di Oro? Bij de andere goudsmeden waar we al zijn geweest, ging het wel...

Imke
31-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1108

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-12-2011 18:18:20

Ik dacht gelezen te hebben van wel in de verslagjes van andere bruidjes :-).

Groetjes!

Evelien

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-12-2011 19:23:03

Hey,
Het is zeker mogelijk... Ik had ook redelijk wat oud goud mee en ze gaan het in mijn trouwring verwerken. Door het oude goud is mijn ring al betaald,dus moeten we enkel die van mijn verloofde nog betalen.

Groetjes

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik5-12-2011 19:41:54

Hoi Imke,

Wij hebben voor maar liefst 2075 EUR oud goud binnen kunnen brengen bij FDO. Onze ringen waren de duurste uit de hele collectie (mijn ring van 1,1 cm breed volledig met briljantes in wit goud en die van mijn ventje 1 cm breed mat wit goud). Moesten even slikken bij het horen van de prijs maar doordat ons goud zoveel waard was en de mooie korting vielen ze volledig binnen ons budget! Wij zijn laaiend enthousiast over FDO: echt supervriendelijke mensen die topservice leveren!

Het kan dus zeker!

Liefs,

Nathalie

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik6-12-2011 9:06:16

Hey Nathalie
ik wil ook een dunne ring volledig met briljantjes bezet, heb je toevallig een foto van jullie ringen? Ik vraag me af wat voor ring erbij past voor de man.
Je mag mailen naar doriendingenen@hotmail.com

Alvast bedankt!
Dorien

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik6-12-2011 9:34:34

Hoi Dorien,

Vroeger stonden ze op de site van FDO (bij collectie - briljant - laatste pagina) maar zie ze nu niet meer staan. Ik heb enkel een foto op mijn GSM van onze ringen. Hieronder een foto van hoe mijn ring er ongeveer uit ziet (om je een idee te geven):

Die van mijn ventje is dan zoals bovenstaande ring (mat wit goud) maar breder zoals de ring hieronder:

Het ziet er raar uit nu op deze foto's maar in het echt passen ze super mooi samen! De juwelier zal je zeker en vast ook advies geven wat mooi bij elkaar past!

Veel liefs en succes!

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...