Terug naar overzicht
bij mij hebben ze gezegd dat je toch tot 12cm mag afvallen. das best veel, dat haal ik nooit :-p
Bij mij zeiden ze dat je maximum 30kg mag afvallen. Dat zijn ongeveer 3 kledingmaten. Best veel ;D Ik ben ook aan het afvallen, gelukkig was ik al 20kg af voordat ik ging passen want anders zou de druk veel groter zijn geweest :D
Weet niet hoeveel je mag afvallen maar wil je wel een dikke proficiat wensen :)Liefs,Nathalie
je moet tellen dat 5kg overeenkomt met 1 kledingmaat minder :)
bij mij zeiden ze ook 30kg.
Carrie bij mij zeiden ze dat één kledingmaat rond de 8kg was, toch nog een groot verschil met 5kg. En ik kan dat ook ten volle bevestigen! Of misschien heb ik gewoon een raar lichaam ;D
Ik mocht maar 5 kilo meer afvallen. Denk ook dat dit wat afhankelijk is van wat voor kleed je hebt. Bij mij komen ze anders in de problemen met het innemen doordat de rok amper ingenomen kan worden.
Mij hebben ze gezegd: niet meer dan één kledingmaat, een 5-6 kg...Ik ben al lang blij als ik dat er nog af krijg :-p
Ik mag max 2 kledingmaten dus 10kg ongeveer vermageren. Dat is voor mij niet meer mooi maar een 3tal kg mag nog net :-)
Vraag het eens in de winkel waar je je kleed gekocht hebt :) Zij gaan je dat het beste kunnen zeggen!En verder: goe bezig !
Hey,Omdat ik veel kant in mijn kleed heb hebben ze ook in de winkel gevraagd om zeker niet meer teveel af te vallen en dus zeker geen 10 kg een paar kg kon geen kwaat....Omdat deze kant er telkens volledig moet worden af gehaald... Bij een kleed zonder kant is het steeds iets eenvoudiger gaven ze aan het verder in te nemen...Veel groetjes Ellen
halloHoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel kwijt te raken, ik wil ook nog wel wat kilo,s kwijt voor de trouw.
mercikes voor de talrijke reacties! zal misschien inderdaad eens horen bij mijn winkel hoe het zit voor mijn model van trouwkleed. hoe ik het doe? ik heb een schema bij de fitnes gekregen ... deze week heb ik nacht en is het dus druk maar volgende week ben ik thuis. wendy als je het graag hebt wil ik dit dan wel gerust doormailen ofzo wou het toch op word document zetten. laat maar weten! gezond eten en sporten is dus de boodschap bij mij! groetjes
Ik mag niet meer dan 5 kg afvallen omdat mijn kleed niet zo gemakkelijk in te leggen is...
Dorien,ik wil u geen valse moed geven, maar hou er rekening mee dat je dat mss een kleine periode niet zoveel zal sporten en op uw eten letten, en dan komen ze er vlug weer bij.Ik was 6 kilo kwijt van eind augustus tot half oktober, en ik betrap mezelf er wel op dat er terug al 2 bijzijn, door niet echt meer zo goed op mijn voeding te letten.wij trouwen eind juni, en mijn eerste pas is in mei, dus ga ik in februari nog eens goed mijn best doen om er nog een aantal kwijt te spelen.groetjes
Hoi, ik mag max. 5kg afvallen. Groetjes en nog veel succes!
Dorienje mag het schema ook zeker eens doormailen naar mij of via privé berichtje versturen. doriendingenen@hotmail.comBedankt!
DorienJe mag het me altijd doormailen hoor. Graag zelfswendyroox@hotmail.comalvast bedankt.
Proficiat Dorien!Ik zou er ook eens dringend aan moeten beginnen maar weet niet goed hoe.Zou je aub ook eens je schema willen doorsturen?Je zou me er een groot plezier mee doen!jade.forever@hotmail.comalvast een dikke merci!! x
Naar mij ook aub :) eline_kennes@msn.com Thxx!!
ik ga dit morgen of overmorgen overtypen zodat ik het voor vrienden en familie van mij heb. zal dit dan ook morgen of overmorgen naar jullie mailen! ik kom juist uit mijn 7 nachten dus nog geen tijd gehad maar komt zeker in orde!
ik heb de eerste week doorgemaild! x