Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite

  13-6-2004 13:19:50
Hallo,

Mijn vriend en ik trouwen 14 mei volgend jaar en zijn al volop bezig met onze voorbereidingen. We zijn nu aan het denken over het vervoer die dag en komen er eigenlijk niet goed uit voor wie we een wagen moeten voorzien (ouders, broer en zus natuurlijk wel, maar wat met de getuigen,...).
Hoe hebben jullie dit geregeld???

Groetjes en alvast bedankt,
Cindy en Tom.

cindy
14-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1033


veerle
3-7-2004
 Meld misbruik13-6-2004 16:34:34

Wij trouwen binnen 20 dagen, en wij hebben het hele gezelschap in de paardentram gestoken.
Dan kan je wat meer volk vragen.
Veel plezier met de voorbereidingen, het jaar vliegt zo voorbij



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik13-6-2004 17:32:57

Hey,

't hangt er natuurlijk ook een beetje van af van welke auto's je neemt( of je ze huurt met of zonder chauffeur), maar we zijn overlaatst naar ee nttrouw geweest en daar reden de getuigen ook elk met een auto.
Maar zoals ik al zei, als je de auto's huurt met chauffeur, zal dat bij jullie natuurlijk moeilijk gaan.

Groetjes,
Nele



Erika
2-10-2004
 Meld misbruik14-6-2004 14:03:45

Hoi,
wij hebben 6 wagens voorzien (waarvan 5x dezelfde zwarte en 1 speciale voor de bruid)
1 voor mijn broer en schoonzus, 1 voor mijn vriend zijn zus (en ook getuige) en haar man, 1 voor mijn ouders, 1 voor zijn ouders en dan de onze. Natuurlijk zit je als koppel pas op het einde samen in de wagen.
Groetjes,
erika



An
18-9-2004
 Meld misbruik15-6-2004 15:55:59

wij hebben een londense bus gehuurd bij publibus. Zo zit iedereen gezellig samen en kunnen we de champagne al opentrekken onderweg naar de feestzaal ;-)



Evy
30-4-2005
 Meld misbruik18-6-2004 15:34:16

Hey,

wij hebben een limousine gehuurd: daar kun je in met 8 of 10 personen en zo komt het minder duur uit dan als je 4 of 5 aparte wagens met chauffeur huurt! Er is voor ons in de limousine plaats voorzien voor ons, ons ouders, mijn vriend zijn zus en partner en de 2 bruidskindjes. Voor de getuigen is er dus geen vervoer voorzien.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...