Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen

18-7-2006 18:25:05
Hey,
Wij zijn van plan om als bedanking na ons huwelijk een foto van ons op te sturen.
We geven dat liever niet de avond zelf omdat we het wel tof vinden dat de mensen nog even terug denken aan onze dag wanneer ze die foto krijgen.
Nu zijn we aan het twijfelen om de avond zelf nog een ander bedankje te geven (kaarsje of zo), maar ik vraag me af dat wel nodig is.
Wat doen jullie zoal?

Groetjes, Sissi

Sissi
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 351

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik18-7-2006 18:43:30

ik vind dat persoonlijk niet nodig. je hebt die dag al zoveel te doen .. niet nodig om daar ook nog eens aan te denken hoor.

bij ons wordt dat eigenlijk ook nooit gedaan om de mensen de dag zelf iets te geven ...

zij krijgen ongeveer 2mnd na de trouw nog een foto en dan kunnen ze nog eens aan ons denken!!

Mieke
13/05/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 19:36:56

Hey

Je kan dit natuurlijk doen, maar je moet je zeker niet verplicht voelen. Tis te zien hoeveel tijd je nog hebt en hoe graag je ermee bezig bent. Zo'n bedankje hoeft niet veel te kosten, maar neemt wel wat tijd in beslag...

Groetjes

Vicky
09.09.06

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik18-7-2006 20:08:07

Hoi, wij gaan aan iedereen een kaarsenpotje geven en die dan al op tafel zetten en aansteken voor sfeerlicht!

Daarna gaan we wel zeggen dat ze die mogen meenemen he!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...