Terug naar overzicht
hey Tamara,De mevrouw van het reisbureau is er ook nog niet zo lang geleden geweest en zei ook dat er echt machtige uitzichten zijn en ook vanuit ons hotel! Mijn vriend is er héél lang geleden al eens geweest en vond het daar ook heel mooi. In de reisbrochure stond ook dat het een heel romantische bestemming is, dus ik kan mij wel voorstellen dat dit super is om daar ten huwelijk gevraagd te worden! Ik denk dat we na onze trouw daar gezellig gaan kunnen nagenieten!!
hé leuk al die tips!Het huis van Sissi staat al op mijn verlanglijstje ;-) maar die canal d' amour en dat boottochtje ga ik zeker onthouden! Mijn vriend is een natuurliefhebber en daarom hadden we ook gevraagd naar een bestemming met een mooie natuur en ook wat cultuur en een leuk stadje om eens in rond te lopen en wat te kuieren voor mij!@ Tamara; wij vertrekken op dinsdag! Zo kunnen we toch op ons gemak wat uitblazen na het trouwfeest! Nog 276 dagen te gaan hé ;-)Lijkt nog heel lang maar zal er waarschijnlijk sneller zijn dan gedacht! Moet je nog veel regelen? Jullie huwelijksreis zal dan ook al in orde zijn wss?! Venetië is volgens mij ook een romantische bestemming! Wil ik ook nog wel eens naartoe.Nog veel plezier met de huwelijksvoorbereidingen!