Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gegraveerde pen voor getuigen, wat erop?

2-12-2011 14:59:27
Hallo,
Voor de getuigen willen wij graag een gegraveerde pen geven, we zouden deze dan geven op het moment dat de akte getekent moet worden, maar wat zetten we erop? onze naam en datum of onze naam en de naam van de getuige of nog iets anders?? iemand tips ?
bedankt
Groetjes

Els
27-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 861

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik2-12-2011 15:38:30

Wij hebben gegraveerde pennen gegeven aan onze getuigen. Wij hebben er onze namen laten opzetten en onze trouwdatum.

Wij wouden hen daarmee vragen om onze getuigen te zijn. Oorspronkelijk wouden we er "Wil je mijn getuige zijn?" laten opzetten, maar dat had teveel karakters. Met het idee dat ze dan met die pen hun handtekening kunnen zetten op onze trouw.

Wij hebben dat besteld via Internet. De pen is van Parker.

groetjes
Stephanie

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik2-12-2011 17:46:18

Hmm ik zou jullie initialen erop zetten met de datum en dan een zinnetje waarin je hen bedankt bv. Thank you for sharing this day with us... Of iets in die aard... Lieve groetjes Alessia

Els
27-1-2012
 Meld misbruik2-12-2011 18:15:54

Wij hebben ze ook op internet gezien, bij penshop belgie
We twijfelen tussen Parker en Waterman

Het idee van de initialen met een zinnetje vind ik wel tof

We zullen ons brein eens laten werken

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik2-12-2011 22:06:37

Hoi Els! Ik heb mijn zusje gevraagd om mijn getuige te zijn door haar een speciaal pakje te geven: een pen met daarin haar naam gegraveerd en daaronder ,getuige - 29 september 2012,. Zo wist ze meteen waar ze aan toe was ;-)

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik3-12-2011 19:17:32

Ik heb mijn getuigen ook zo gevraagd. Ik had erop laten graveren getuige huwelijk en dan onze namen. Erbij had ik een agenda'tje gekocht met op de datum van het huwelijk zelf de vraag: wil je mijn getuige zijn?

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik7-12-2011 9:55:37

Hoi!
http://www.penshopbelgie.be/?gclid=COH81JDL76wCFYaIDgod...

Hier heb ik mijn pennen besteld :)
met de tekst:
Wil jij mijn getuige zijn?
U & V 28 april 2012

De tekst kon er volledig op en ze zagen er super uit!!

Ik heb (met verzendkosten in) 58€ betaald voor 4 pennen van Parker :) dus ik vond de prijs ook héél goed meevallen!

Onze getuigen waren er ook super happy mee!

Good luck ;)

Ulrike

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...