Terug naar overzicht
Wij hebben gegraveerde pennen gegeven aan onze getuigen. Wij hebben er onze namen laten opzetten en onze trouwdatum.Wij wouden hen daarmee vragen om onze getuigen te zijn. Oorspronkelijk wouden we er "Wil je mijn getuige zijn?" laten opzetten, maar dat had teveel karakters. Met het idee dat ze dan met die pen hun handtekening kunnen zetten op onze trouw.Wij hebben dat besteld via Internet. De pen is van Parker.groetjesStephanie
Hmm ik zou jullie initialen erop zetten met de datum en dan een zinnetje waarin je hen bedankt bv. Thank you for sharing this day with us... Of iets in die aard... Lieve groetjes Alessia
Wij hebben ze ook op internet gezien, bij penshop belgieWe twijfelen tussen Parker en WatermanHet idee van de initialen met een zinnetje vind ik wel tofWe zullen ons brein eens laten werken
Hoi Els! Ik heb mijn zusje gevraagd om mijn getuige te zijn door haar een speciaal pakje te geven: een pen met daarin haar naam gegraveerd en daaronder ,getuige - 29 september 2012,. Zo wist ze meteen waar ze aan toe was ;-)
Ik heb mijn getuigen ook zo gevraagd. Ik had erop laten graveren getuige huwelijk en dan onze namen. Erbij had ik een agenda'tje gekocht met op de datum van het huwelijk zelf de vraag: wil je mijn getuige zijn?
Hoi!http://www.penshopbelgie.be/?gclid=COH81JDL76wCFYaIDgod... Hier heb ik mijn pennen besteld :)met de tekst:Wil jij mijn getuige zijn?U & V 28 april 2012De tekst kon er volledig op en ze zagen er super uit!!Ik heb (met verzendkosten in) 58€ betaald voor 4 pennen van Parker :) dus ik vond de prijs ook héél goed meevallen!Onze getuigen waren er ook super happy mee!Good luck ;)Ulrike