Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie

  13-6-2004 7:51:08
Hallo allemaal,
heeft iemand een leuk idee voor fotolocatie regio Temse, Sint-Niklaas, Puurs?
Het enig idee dat wij hebben is de dijk maar ik zou graag enkele ideetjes willen, ook voor binnen (een oud, leegstaand gebouw?) Alle ideetjes zijn welkom want we zijn er zelfs nog niet uit in welk genre we zoeken!
Alvast bedankt!
Rebecca

Rebecca
7-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1322


elke
30-12-1899
 Meld misbruik15-6-2004 14:05:16

Dag Rebecca,

Wij zijn ook op zoek naar een fotolocatie in die omgeving, onze ceremoniemeester had ons Weert aangeraden en eventueel aan de overzet te Tielrode. Maar ik denk dat we dan veel foto's van hetzelfde genre gaan hebben. Eventueel de brug van Temse, maar met de werken zal dat ook geen zicht zijn denk ik. Een binnenlocatie heb ik ook nog niet gevonden in die omgeving.

Groetjes,
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...