Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

18-7-2006 15:38:15
Hey,

Zijn er nog mensen die geen bruidskindjes hebben?
Ik heb een nichtje die net geen 2 zal zijn, maar ik denk dat dat wel redelijk jong is en dat ze niet goed zal beseffen wat haar allemaal overkomt (en het dus misschien niet echt positief zou ervaren).
Mijn andere nichtjes zijn tussen de 12 en 16, wat me dan weer wat oud lijkt.
Wat denken jullie hiervan?

Groetjes, Sissi

P.s. Alvast bedankt voor de reacties

Sissi
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 389

Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 15:57:49

Hello
Wij hebben 3 kindjes: 2 van 3 jaar en 7 maanden en 1 van net geen 3 jaar
En hebben 3 dames: 19, 25 en 28
die oudere nichten kan je gerust nemen feitelijk, het is ene ander genre gewoon. Mijn moeder heeft kleedjes gemaakt voor de dames, mijn nicht vond het heel leuk dat ze haar eerste galakleed zou hebben. dat si zelfs niet nodig, een gewoon kleedje tot de knie voor allebei kan heel mooi geven.
Succes met je keuze!

Angelique
11-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 16:38:04

Hallo - ik ben in net dezelfde situatie en heb besloten geen bruidskindjes te nemen. Het is geen verplichting he -- wel schattig als je er hebt, maar daarom niet minder als je er geen hebt! Groetjes

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik18-7-2006 18:49:17

ik zie niet in waarom waarom die kleine geen bruidskindje kan zijn? dat is nog zo schattig.

(de onze waren 2.5jaar); je moet ze natuurlijk geen moeilijke dingen laten doen ..; maar gewoon voor je laten lopen (evt zelf handje geven) terwijl die kleine een beertje vastheeft ofzo .. dat is het enigste

voor de rest moeten ze niet veel doen, dus waarom ze die kleine dat niet kunnen? (zorg ervoor dat de mama in de buurt)

ik zou zeggen: toch doen!!! dat is ZOOOO schattig!

Mieke
13/05/06

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik18-7-2006 19:03:17

Wij hebben ook besloten geen bruidskindjes te nemen, omdat diegene die in aanmerking te jong zijn. Zo'n kleine kindjes hebben daar zelf meestal niet zoveel aan. Twee van mijn achterneven (11 en 13) zullen we vragen om de misboekjes uit te delen.

Groetjes,

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Lisa
31-3-2007
 Meld misbruik18-7-2006 22:49:57

Hoi Sissi,

Ik wou ook eerst jongere kindjes nemen als bruidskindjes, maar wij hebben besloten om 2 nichten en 2 neven van mij te nemen (tussen 14 - 17 jaar). Ze vonden dit een hele eer. Wij vonden het ook wel leuk, omdat wij tienerwerk doen.
Je ziet maar wat je doet. Ik denk dat het ook wel iets heeft om oudere bruidsmeisjes of jongens te hebben :).

Heel veel groetjes

Lisa

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik19-7-2006 9:48:35

Bij mij zijn m'n petekind van 11 en haar broertje van 10 de bruidskindjes. Ze vinden het allemaal heel spannend en zo en ik vind het wel tof want de cirkel is u een beetje rond, ik was nl. bruidsmeisje voor hun ouders toen ik 5 was.
Ga je voor ouder, dan kan je ze toch wat meer verantwoordelijkheid geven... als het mensen zijn met wie je een goeie band hebt, dan zullen ze het hoogstwaarschijnlijk super vinden om er zo bij betrokken te worden.

Groetjes,

Katrien 18/08/06

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik19-7-2006 10:51:01

Bedankt voor de reacties.
Als je de iets oudere neemt laat je die dan ook voor u lopen? Wat kan je ze zo nog allemaal laten doen?

Sissi

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-7-2006 12:19:00

Hey,

wij hebben geen bruidskindjes. Het is inderdaad wel mooi en schattig, maar niet noodzakelijk. Wij doen het dus zonder.

Groetjes,
Lieve

Heidi
26-8-2006
 Meld misbruik23-7-2006 20:34:27

Hey Sissi,
Ons bruidskindje is net geen 14 maanden op onze trouwdag. Hij is mijn metekindje en daarom wou ik hem als mij bruidskindje. Omdat hij nog een beetje wankel staat hebben we een nichtje van 10 jaar (die schitterend met baby's overweg kan) gevraagd om hem wat te leiden. Ik vind het net schattig dat Yorrit nog niet heel stevig staat en loopt. We voorzien eventueel een bolderkar voor het geval Yorrit in een koppige bui helemaal geen zin in lopen heeft, dan kan ons nichtje hem naar voor rijden. Verder zien we wel hoe dat het gaat, we gaan hen ook helemaal niet onder druk zetten om mooi in het rijtje te lopen. Chaos is welkom op onze dag! We zien wel waar Yorrit zin in heeft...of niet! Het is maar wat je wil, ik vind dat dit net z'n charmes heeft!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...