Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

(betaalbare) haaraccessoires in de buurt van Leuven gezocht

  30-11-2011 17:10:06
Hallo allemaal,

volgende week ga ik voor mijn proefkapsel. Ik ga het laten opsteken en ik heb een sluier. Alleen ben ik nog aan het twijfelen of ik een diadeem, tiara of haarkam in mijn haar zou doen, of enkel en alleen de sluier. Op het internet heb ik al mooie dingen gezien, maar ik koop zoiets liever in het 'echt'. Kunnen jullie een aantal winkels in (of in de buurt van) Leuven aanraden? Ik dacht sowieso in de Veritas te gaan zien, maar voor de rest weet ik niet goed of er nog andere winkels zijn waar ik kan gaan zien...

Alvast bedankt!

Groetjes

Kirsten
18-2-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1125


tima
8-9-2012
 Meld misbruik30-11-2011 17:28:08

hebben ze een claire 's in leuven kdacht het wel ? daar heb je hele leuke dingen voor weinig geld , six , inno



Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik1-12-2011 9:15:35

Ik ben heel toevallig op een diadeem gebotst in de Oplus (Helleputteplein). Ze hebben daar keimooie dingetjes, beetje vintage-gevoel, maar 't is echt een winkeltje voor all-round deco: kaarsjes, kopjes, tassen, gadgets, ... maar dus ook juweeltjes en haar-accessoires, zij het in aanbod iets beperkter.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...