Terug naar overzicht
Hey, wij hebben gekozen voor een professionele videograaf omdat ik het toch belangrijk vind om echte beelden te hebben van de trouw waardoor ik later de dach telkens opnieuw kan beleven, dit heb je bv. niet met foto's. Vorig jaar is een vriendin van mij getrouwd en een familielid had haar dag gefilmd, een hele flop zo blijkt want het was totaal mislukt. Een videograaf hoeft ook niet duur te zijn, wij betalen nu 814 euro maar je vind nog goedkoper. Lieve groetjes Alessia
Wij doen dit niet, ik denk dat de meerwaarde bij de foto's en mijn eigen dagboekverslag niet groot genoeg gaat zijn. Misschien dat ik wel ga vragen of één van mijn vrienden het ziet zitten om tijdens de plechtigheid kort te filmen, zodat we het ja-woord wel op film hebben.
Wij hadden ook eerst twijfels,maar uiteindelijk hebben wij een videograaf gevonden in bijberoep.de hele dag filmen tot 2uur s'nachts + babbelbox voor 650€ ik vind dit een redelijke prijs en de video zag er ook niet mis uit.:)
Hallo, Na veel twijfelen (mijn man, toen toekomstige, vooral) hebben we toch beslist om een professionele videograaf te nemen. Zelfs mijn man nu is enorm tevreden dat we het toen toch gedaan hebben. Het was niet goedkoop, maar echt de moeite. Wij hebben een echte film van onze dag op dvd, zelfs met hoofdstukjes.... k kan het iedereen aanraden!GroetjesAnnelies
Wij hebben lang getwijfeld maar uiteindelijk gekozen om een prof. fotograaf te nemen en te laten filmen door een nonkel die dat nog al gedaan heeft en achteraf de film een beetje kan bewerken. Prof. videograaf vond ik te duur. Ik denk dat je je fotoboek veel sneller vastneemt en zo'n film zet je volgens mij niet zo snel terug op. Groetjes
Ik vind het idee om zo naar mezelf op video te kijken echt bevreemdend, ik kan het niet goed uitleggen. Hier geen videograaf dus ;)
Wij hadden er eentje geboekt maar uiteindelijk beslist om het niet te doen.Mijn nicht is dit voorjaar getrouwd en zij had ook een professionele videograaf.Hij was ook 's avonds aanwezig en vooral op de dansvloer te vinden. Nadeel was dat hij een vrij groot 'licht' op zijn camera had staan waardoor er vaak een enorme camera en licht op je gezicht werd geduwd. Ik ben ook niet helemaal mezelf als ik word gefilmd en heb gemerkt dat dit bij andere mensen ook zo is.Wij hebben vooral afgewogen of het het geld waard vonden (€ 475). Aangezien we op het punt staan een nieuwbouwhuis te kopen en mijn vriend er van in het begin niet direct voor te vinden was, hebben we beslist deze centjes uit te sparen. Op een fotograaf hebben we uiteraard niet bespaard, vind ik HEEL/veel belangrijk!Het lijkt me wel moeilijk om voor jouw datum nog iemand te vinden... Succes met je beslissing! X
Het filmen is op zich een job die in het niets valt, da's een fluitje van een cent. Het analyseren en monteren, daar kruipen de uren in, dat bepaalt de prijs. Iemand die je de film belooft te leveren, 10 dagen na je feest, is volgens mij niet goed bezig, die hangt zomaar wat stukken na elkaar.De leukste beelden en uitspraken zitten in de doodgewone gebeurtenissen, emoties, uitspraken, niet in de afgezaagde plechtige ceremonies, mijn gedacht.grtz www.discovideo.be
Hoi Dorien,Wij hebben wel een videograaf onder de arm genomen. We willen zoveel mogelijk herinneringen aan onze dag overhouden (foto's, film) zodat we alles nog eens rustig kunnen herbekijken/herbeleven. Ik hoor vaak van vrienden die intussen getrouwd zijn dat je huwelijksdag zoooo snel voorbij gaat en dat er altijd dingen zijn die je niet gezien hebt en dat het wel grappig is om die dan terug te zien op je trouwvideo. Veel liefs,Nathalie
Hey Dorien,Ook hier was dat 1 van de eerste dingen die vast gelegd werd hoor. Zelfs nog voor de fotograaf. Ik vind: je trouwt (normaal gezien toch) maar 1 keer in je leven. En daar wil je natuurlijk de mooiste herinneringen aan overhouden hé.Ik ben er zeker van dat het ontzettend plezant moet zijn om af en toe eens die film te bekijken en te mijmeren naar jullie mooiste dag! Of om die later te tonen aan jullie kinderen en zo.....Ik ben dus een grote voorstander!!!!veel groetjes! x
Hey,Wij hebben er ook een genomen... Buiten je foto's en de video heb je eigenlijk niets meer om nog eens naar terug te kijken en later aan je kinderen te laten zien of aan andere mensen. En je beleefd die dag maar één keertje dus dan mag het wel vind ik.Bij vorige huwelijken in de familie was het altijd een vriend die filmde,maar als we dan de video zagen was dat toch niet alles. Dus iemand genomen die er echt mee bezig is.
@Sofie: Mag ik zo vrij zijn om te vragen met wie jullie samen werken? Wij twijfelen over videograaf maar willen zeer graag babbelbox! En als deze gecombneerd zijn lijkt me dit wel interessant!
Hey,Even vergeten melden dat onze videograaf ook een soort babbelbox heeft.Wij werken met jdesign.Groetjes
heej ... doordat mijn zus regie studeert in brussel kent ze heel wat studenten in die richtingen. ze heeft al enorm veel samen gewerkt met enkelen en weet dus wie goed en wie minder goed is. wij gaan vermoedelijk één van hen nemen, deze persoon heeft al enkele mensen gefilmd bij hun trouw en ze wilt het voor haar vriendin voor een goede prijs doen... wij kunnen er enkel blij om zijn. mijn zus had bovendien haar voorgesteld dat zij de afwerkingen nadien zou doen maar de persoon in kwestie wil alles doen van begin tot eind. ik denk dat we hier dus wel een heel leuk aandenken aan kunnen overhouden! x
Wij hebben dat niet gedaan en ik heb er enorm spijt van :(