Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremonie meester johan Borgonjon ervaringen?

30-11-2011 8:47:55
Hallo ,

Heeft er iemand ervaring met Ceremoniemeester Borgonjon uit Adegem?

MvgVirginie

virginie
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1539

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 9:40:23

Hey Virginie,

wij hebben Johan als ceremoniemeester. We hebben onze eerste afspraak al achter de rug en ik heb er wel een goed gevoel bij.

Eerst hadden we contact via mail , wat heel vlot verliep. Voor dat we onze afspraak hadden, liet hij ons weten dat hij een huwelijk in onze buurt zou begeleiden. Dus als we hem eens aan het werken wouden zien, waren we meer dan welkom.

Uiteraard zijn we eens gaan kijken Hij is redelijk streng, maar daar heb ik absuluut geen problemen mee.

Op onze afspraak was hij 10 minuutjes te vroeg (positief) en we hebben zeker een uur en een half zitten praten. Ik twijfelde in het begin wel, omdat hij niet goedkoop is.
Maar aangezien hij al zo veel ervaring heeft, hebben we het er wel voor over.

Bij ons zal hij de hele dag aanwezig zijn. We trouwen om 10u30 voor de wet en om 14u voor de kerk. Hij zal ons begeleiden tot aan de feestzaal en indien nodig kunnen we hem ook nog vragen om de receptie te begeleiden (wat geeft dat hij van +- 9u30u tot +- 18u aanwezig zal zijn)

Wat zal hij zoal doen:
- draaiboek uitwerken
- zorgen dat we alles mee hebben
- zorgen dat iedereen op tijd vertrekt en in de juiste auto's zit
- deur van de auto openen
- mijn kleed goed leggen
- de kerk/(zaal) gaan controleren voor dat we aankomen (dacht ik)
- suite opstellen
- de mensen de kerk in "jagen" zodat de suite en het bruidskoppel kan binnen gaan
- de getuigen/sprekers verwittigen wanneer ze moeten aantreden in de kerk, tonen waar ze moeten staan
- bijhouden van de paraplu's , de cadeautjes die we aan de kerk zullen afgeven...
- bloemen/cadeau's aannemen tijdens de receptie
- ervoor zorgen dat de mensen die enkel op de receptie aanwezig zijn ook het gastenboek tekenen
- ontvangst van de gasten als het bruidskoppel te laat aankomt (wanneer de fotoshoot bijvoorbeeld langer duurt dan gepland)
- gasten die te laat zijn tot bij het koppel brengen
...

Groetjes
Lotte

virginie
7-7-2012
 Meld misbruik30-11-2011 10:09:37

Hallo Lotte,

Wij hebben ook besloten om met hem te werken maar nu heb ik er momenteel een iets minder goed gevoel over.Wij zouden ook een hele dag op hem rekenen en dit voor 460euro.
Nu hebben we inmiddels al 2facturen gekregen en blijkt dat er hier telkens nog eens btw bijkomt...
Dit wil zeggen dat hij aan het einde van de rit 560euro kost.
Ons vervoer is 1220euro euro dat hij ook geregeld heeft ,moesten daarvoor 100euro voorschot betalen.plus btw.
aan het einde van de rit kost dit oons 220extra.(dat maakt een totaal van 320 extra )
Er is nooit vermeld dat de btw er niet in zat.

Wat denk jij hiervan?

Gtjs

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 10:39:20

Mmmm, dat moet ik wel eens nakijken... Ik dacht ook dat de BTW inbegrepen was.
Ons voorschot was inderdaad 100 euro, BTW inbegrepen. Voor de rest hebben we nog geen factuur ontvangen.

groetjes
Lotte

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 10:55:24

wij hebben enkel een voorschot moeten betalen voor het ceremoniemeester - gedeelte. We nemen geen vervoer bij hem.

grts
Lotte

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 11:19:50

Virginie,

ik heb onze papieren er eens bijgenomen en wij komen toch ook op 550 euro uit. Dus ik vrees dat je er inderdaad nog eens BTW zal moeten bijtellen...

grts
Lotte

virginie
7-7-2012
 Meld misbruik30-11-2011 11:50:36

Hey Lotte,

Ons voorschot voor hem was ook 100euro.
Vindt het jammer van die btw ...
Ik heb hier geen contract van hem ,kan me zelfs niet herinneren of ik er ooit 1 heb gekregen.
Ik ga ons vervoer zelf regelen,dan besparen we ons toch 220 euro.
Dit is de eerste tegenslag hopelijk blijven ze nu uit...
Voor we hem ontmoet hebben reageerde hij onmiddellijk op de mails.
Maar nu niet meer helaas.
We zien wel...
Veel succes Lotte

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 12:13:59

Virginie,

wij hebben ook geen contract hoor, maar ik heb wel alle mailtjes bijgehouden die we gestuurd hebben, om toch iets op "papier" te hebben.
Wij regelen ons vervoer ook zelf, het is zo al duur genoeg he.
In ieder geval veel succes nog met de voorbereidingen.

Groetjes
Lotte

virginie
7-7-2012
 Meld misbruik30-11-2011 12:21:54

Lotte,

Al de mailtjes heb ik ook.
Dacht al dat ik geen contract had gekregen.
Veel succes voor jou ook.

Grtjs
Virginie

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik1-12-2011 0:56:05

Welja, zelfstandigen rekenen meestal met prijzen excl. BTW.
Hij is sinds jaar en dag reeds bezig met zijn job.
Denk dat hij wel van wanten weet.
Je ziet hem hier ergens op het filmpje aan het werk.
Het was hij die me in de kerk er attent op maakte, dat erbij de bruidegom 'iets' aan zijn zolen kleefde...:-)
http://www.discovideo.be/?portfolio=131

grtz

virginie
7-7-2012
 Meld misbruik1-12-2011 10:03:25

Bedankt voor je reactie om dit te delen :-) leuk filmpje.Ik twijfel niet aan het werk,maar het moet vermeld worden ivm met de btw.Dan zou het niet voor verassingen zorgen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...