Terug naar overzicht
HeyDat doet er tegenwoordig allemaal niet zoveel meer toe hé. Mijn verloofde zijn ouders scheelden ook 20 jaar (maar zijn papa was ouder)Wij schelen 3,5 jaar met elkaar. Ik ben er sinds vorige week 26 en mijn venteke wordt er in januari 30!GroetjesVicky09.09.06
Hey Pascale,tja, ik vind het nogal vreemd, maar dat is omdat ik dat niet gewoon ben. Het komt niet zo vaak voor hé. Als dat goed klikt bij jullie, waarom zouden wij er dan problemen van maken?Ik heb vroeger nog zo'n koppel gekend, de vrouw was 40 en de man 20... Ik weet niet of ze het volgehouden hebben en of ze nog samen zijn, maar ze leken mij op dat moment gelukkig, en is dat niet het belangrijkste?Trek je niets aan van de opmerkingen of ideeën van anderen, want er zullen altijd mensen zijn die er niet mee om kunnen en geroddeld wordt er nog véél meer. Laat dat niet het kruisje in jullie huisje zijn!Groetjes,Lieve
hey pascale,ik vind het ook niet abnormaal dat een koppel zo'n leeftijdsverschil heeft. Ik zelf ken meerdere koppels waar minimum 1 jaar tussen zit en die zijn allemaal gelukkig! Het is wat jullie er van maken!ps: woon jij toevallig in vlaams brabant?Ik ken een man die getrouwd is met een pascale en die was ook ouder dan hem!!Groetjes,Leen, 26/08/06v_leentje@hotmail.com
sorry typfoutje:1 jaar moest dus minimum 10 jaar!! tussen zijnsorry,Groetjes,leen
hallo,hier Pascale,neen hoor ik woon in het westvlaamse stadje Geluwe en we moeten nog trouwen in April.Alvast bedankt voor jou reactie.groetjes
Trek je niet teveel aan van die leeftijden... in mijn familie zijn alle vrouwen ouders dan hun man, meestal maar een paar jaartje, bij mijn ouders is mij papa 11 jaar ouder dan mijn mama. Nog nooit heb ik iets rond gemerkt, wat er wel is: papa mag met pensioen en mama niet en dus ja onze pa wilt niet met pensioen zolang ons ma werkt ;-> en da's dan echt het enige, ze doen allebei nog even zot!groetjesNes09/09/06
Hallo Pascale,Mijn ventje is zeven jaar ouder als ik zelf. Daar heeft nog niemand enige commentaar op gegeven. Zolang je er zelf niet mee verveeld zit, is er toch geen probleem. Laat de anderen maar zeggen en doen! Meestal komt dit toch doordat ze jaloers zijn...Isabel07/09/07
ik kom uit een familie waar ze dit niet zouden aanvaarden en ook ik vindt het een groot verschil maar sinds een korte tijd weet ik wel dat in de lievde de leeftijd geen rol speelt,als je maar gelukkig bent . Mijn verloofde is nu 29 en ik zelf ben er 23 en wij zijn gelukkig samen en niets of niemand in mijn familie heeft er nog problemen mee omdat ze ook merken dat wij gelullig zijn. Denk er aan als jullie gelukkig zijn kan de rest ontploffen
Hey Pascale,Ik ben 19 en mijn vriend 28. En ik moet toegeven het klikt supergoed tussen ons!! (Anders zouden we niet trouwen natuurlijk :)) Maar op echte liefde staat geen leeftijd. Als het goed zit dan zit het goed en dan doet het er niet toe wat anderen ervan vinden. Dus geniet maar van elkaar!Veel groetjesLisa