Terug naar overzicht
ik zou idd gewoon een bloemen winkel binnen lopen en even vragen of bellen gr francis
ik ben in 2 bloemenwinkels gestapt in de 1ste had ik geen klik met de dame liet niets van haar werk zien en ik moest maar een maand voor de trouw eens terug keren .kben daar wat verbouwereerd buiten gestapt 2de winkel heel vriendelijke dame was eerlijk ivm ideeën die toch wel duur konden uitlopen kmocht direct foto's van haar werk zien tussen maart en april mag ik de nieuwe boeken komen ophalen om ev ideetjes op te doen
Hallo, Wij hebben alle versiering en bloemen zelf gedaan. Ik had dus een idee in mijn hoofd, heb hier via internet en boekjes afbeeldingen van gezocht. Daarna heb ik enkele "proef-tafels" en zo ben ik tot het uiteindelijke resultaat gekomen. Ik heb de bloemen gewoon besteld op de markt (400 gerbera's) en de glaasjes, versiering,... allemaal zelf bij elkaar gezocht. Ik was (en ben nog steeds) zeer tevreden met het resultaat!Mijn boeketje en de corsages heb ik wel laten maken, uiteraard met dezelfde bloemen.Als je een idee hebt kan je altijd bij bloemenwinkels binnenstappen en naar prijzen, mogelijkheden informeren.
Beste Dorien,Kijk eens op www.krispappaert.be Kris maakt zeker mooi bruidsbloemwerk.Groetjes Davywww.allegebeure.be