Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratie nodig:-D

  29-11-2011 14:02:00
Best bruidjes,

Mijn vriend en ik gaan op de tafels kleine ( zelfgemaakte ) woordenboekjes leggen want de familie van mijn vriend spreekt portugees en mijn familie nederlands natuurlijk. We zouden er graag wat nuttige, maar ook grappige zinnen / woorden inzetten ( dit boekje dient ook een beetje als ice-breaker tussen de 2 families tijdens het feest ). We hebben er ondertussen al een paar, maar hebben dringend meer inspiratie nodig!

Alle ideeën zijn welkom!!

En verder wou ik nog eventjes vermelden dat we vanavond met de priester gaan spreken...en dat ik redelijk nerveus ben hiervoor:p

Groetjes en alvast bedankt!!

Astrid

Astrid
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1199


joyce
30-4-2011
 Meld misbruik29-11-2011 14:24:51

hey Astrid,

Hoor eens bij Filipa hier op het forum (of via To have and to hold). Zij is ook Portugese en is vertaler/tolk, dus zal je zeker kunnen helpen :-)

groetjes
Joyce



Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 14:45:01

Oooh ik vind dit een superleuk idee, ga dit bespreken met mijn vriend want wij zitten in een gelijkaardige situatie van verschillende talen:) Ik volg dit item zeker op, en als je je zinnetjes die je al hebt wil delen, zou ik het fantastisch vinden, misschien kunnen wij er dan nog een paar aan toevoegen!
Groetjes,
Kristien



kaat
15-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 15:47:19

Misschien een goede bron van inspiratie zijn de taalgidsjes van "Wat en Hoe?"
Zijn eigenlijk bedoeld voor op reis, maar ik denk dat er wel heel wat bruikare voorbeeldjes in kunnen zitten.

Veel succes ermee


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...