Terug naar overzicht
En is er ook een volgorde voor aan het gemeentehuis?
Hey Carmen, vervelende situatie hé. Mijn ouders zijn ook uit elkaar, wij doen het als volgt....gemeente, ik en mijn ventje gaan als 1ste binnen met daarachter de getuigen en de rest van de suite. In de kerk, gaat mijne man met zijn mama naar voor, daarachter mijn schoonvader met mijn mama, dan mijn zus met mijn stiefmoeder, dan de broer (van mijne man) met zijn vriendin, dan mijn stiefvader met zijn dochter, dan nog een broer (van mijne man) met zijn vriendin.dan de bruidskindjes en dan ik met mijn papa. Heb ook moeten puzzelen om dit voor elkaar te brengen. Mijn moeder en stiefvader zitten op de 1ste rij en op de 2de rij mijn vader met zijn vriendin. Nog veel succes en hopelijk vind je snel een oplossing!! Laat je humeur er zeker niet door zakken, het is tenslotte jullie dag!!
Hey, Wat vervelend voor je dat ouders eens niet aan jullie geluk kunnen denken en even hun persoonlijke problemen achterwege houden voor 1 dag dit de dag van hun kinderen.Mijn ouders zij ook gescheiden en mijn mama heeft geen partner dus ben er iik nog ni goe uit hoe ik dat ga doen hoor. Ik denk dat ik ze samen met mijn broer en zirouw ga laten binnenkomen. Mijn broer in de midden met 2 vrouwen aan zijn zijde. Er mag wel wat humor inzitten he ;) Veel succes noggrtj
Hey hey,mijn ouders zijn ook gescheiden en de volgorde van de suite is ook nogal vervelend.Vooral omdat ik gekozen heb dat mijn stiefpapa mij weggeeft ipv mijn papa. Dit heeft nogal voor wat discussies enzo gezorgd.Ik zou vooral de raad geven, trek het je niet teveel aan en probeer te doen waar je je goed bij voelt! Dit is makkelijker gezegd dan gedaan, maar op die ene dag mag je echt wel eens aan jezelf denken en een beetje egoïstischer zijn dan anders!Ik heb zowieso een goede vriendin gevraagd om samen met mijn broer binnen te komen. Dus misschien kan dit voor jou ook wel een oplossing zijn?Nog veel succes!