Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Volgorde suite met gescheiden ouders ....

29-11-2011 12:28:10
Met nog maar 43 dagen op de teller ben ik mij bezig aan het houden met de volgorde van de suite bij het binnenkomen van de kerk.
Wij gaan niet als koppel binnen maar mijn papa brengt mij naar voor.
Volgens aan ander bericht hier op het forum moet mijn mama met danny zijn papa door het gangpad.
Danny zijn papa vertikt het van mee over de rode loper te lopen omdat danny zijn moeder dat wel doet en bla bla bla ....
Mijn mama kan dan wel met danny zijn stiefpapa naar voor komen maar wat dan met mijn mama haar vriend?
Mijn papa zijn vriendin komt samen binnen met haar kinderen.
Danny zijn papa en stiefmama moeten dan maar met de anderen voor het begint op een stoeltje gaan zitten... Onnozelaars! (sorry zene, ze komen ook al niet naar ons avondfeest)

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 740

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik29-11-2011 12:28:56

En is er ook een volgorde voor aan het gemeentehuis?

benita
8-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 12:47:06

Hey Carmen,

vervelende situatie hé.
Mijn ouders zijn ook uit elkaar, wij doen het als volgt....
gemeente, ik en mijn ventje gaan als 1ste binnen met daarachter de getuigen en de rest van de suite. In de kerk, gaat mijne man met zijn mama naar voor, daarachter mijn schoonvader met mijn mama, dan mijn zus met mijn stiefmoeder, dan de broer (van mijne man) met zijn vriendin, dan mijn stiefvader met zijn dochter, dan nog een broer (van mijne man) met zijn vriendin.
dan de bruidskindjes en dan ik met mijn papa. Heb ook moeten puzzelen om dit voor elkaar te brengen. Mijn moeder en stiefvader zitten op de 1ste rij en op de 2de rij mijn vader met zijn vriendin.
Nog veel succes en hopelijk vind je snel een oplossing!!
Laat je humeur er zeker niet door zakken, het is tenslotte jullie dag!!

natasha
7-7-2012
 Meld misbruik30-11-2011 20:53:34

Hey, Wat vervelend voor je dat ouders eens niet aan jullie geluk kunnen denken en even hun persoonlijke problemen achterwege houden voor 1 dag dit de dag van hun kinderen.

Mijn ouders zij ook gescheiden en mijn mama heeft geen partner dus ben er iik nog ni goe uit hoe ik dat ga doen hoor. Ik denk dat ik ze samen met mijn broer en zirouw ga laten binnenkomen. Mijn broer in de midden met 2 vrouwen aan zijn zijde. Er mag wel wat humor inzitten he ;)
Veel succes nog
grtj

letizia
19-5-2012
 Meld misbruik29-12-2011 23:29:08

Hey hey,

mijn ouders zijn ook gescheiden en de volgorde van de suite is ook nogal vervelend.
Vooral omdat ik gekozen heb dat mijn stiefpapa mij weggeeft ipv mijn papa. Dit heeft nogal voor wat discussies enzo gezorgd.
Ik zou vooral de raad geven, trek het je niet teveel aan en probeer te doen waar je je goed bij voelt! Dit is makkelijker gezegd dan gedaan, maar op die ene dag mag je echt wel eens aan jezelf denken en een beetje egoïstischer zijn dan anders!
Ik heb zowieso een goede vriendin gevraagd om samen met mijn broer binnen te komen. Dus misschien kan dit voor jou ook wel een oplossing zijn?

Nog veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...