Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versierde taart

29-11-2011 11:26:02
ik zou dus dolgraag een versierde bruidstaart hebben, in de kleuren zwart/wit en eventueel ook versierde cupcakes
weet er iemand in de regio west vlaanderen waar ze zit maken?

tamara

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 514

sofie
1-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 11:40:30

hoikes,
dag Tamara,
Ik weet dat er een winkel met cupcakes is in Brugge,
daar kan je terecht voor allerhande soorten en kleuren, ook voor leuke bedankjes in snoep. Kdenk wel nie dat je daar een taart kan krijgen, of anders moet je eens informeren.(je moet eens Googelen , want de naam van de winkel weet ik nie)
groetjes.

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 11:46:55

Wat je ook kan doen is op forums van de taartenfee of zo (bakbenodigdheden) eens te informeren of er iemand in je regio dat zou zien zitten. Dat zijn dan in principe hobbybakkers, maar velen onder hen maken echte kunstwerkjes en kunnen ook voorbeeldjes doorsturen zodat je hun kunsten als eens kan zien

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik29-11-2011 12:29:36

ik zou ook eens op dorums horen, er zullen zeker mensen zijn die je willen helpen!

tima
8-9-2012

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik30-11-2011 9:55:09

Het winkeltje dat je bedoeld in Brugge is het Taartenateljee.
Cathelyne is een super lieve mevrouw die ongelooflijke creaties kan toveren.
Dit is de link van haar website: www.taartenateljee.be/

veel succes en groetjes!

lies
30-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 14:30:20

in de haan zou er ook een (nieuwe) winkel zijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...