Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite

29-11-2011 10:59:39
hoikes,
mss een rare vraag;in mijn suite dragen de de mannen allemaal hetzelfde pak,
vraag je dan ook aan de vrouwen om wat hetzelfde?
Vb: allemaal int lang of kort, of toch wat met dezelfde tinten kleuren te werken?
groetjes.

sofie
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 927

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-11-2011 11:02:59

bij ons ga ik bij alle vrouwen van de suite mee winkelen zodat ik weet wat ze hebben en of het bij elkaar past. Wij hebben sowieso voor een lengte gekozen, cocktail. Deels zodat iedereen wat hetzelfde is en ook gewoon met een cocktail kleedje kan je nadien nog iets doen. Niemand had er problemen mee tot hiertoe en ik heb het excuus om veel te gaan shoppen ;-)

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 11:11:13

Hoi Sofie,

Ik had aan het begin gezegd dat iedereen zelf mocht kiezen wat ze gingen aandoen... maar toen besloten ze zelf om allemaal in het lang te gaan, dus ik vind het super :-)
De mannen kiezen wel zelf...

Groetjes

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik29-11-2011 11:16:45

De mannen dragen bij ons allemaal hetzelfde behalve de bruidegom.
En bij de vrouwen gaan eerst de 2 mama's kiezen (heb wel al opgelegd dat het int lang gaat zijn, en met hoed of haarstuk) en zo weten we ongeveer dan in welke kleur ze zijn en dan gaan de rest van de vrouwen hun ding gaan kopen. Heb gewoon gezegd dat de kleuren wat moeten matchen, maar niet allemaal identiek.

groetjes

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik29-11-2011 11:20:10

Bij ons dragen alle mannen een donker kostuum. We hebben aan de vrouwen gevraagd of ze in het lang wouden komen. Dit omdat er enkele vrouwen zijn die nooit iets kort aan doen en waarvan ik dat eigelijk ook niet kan vragen. Hun kleur mogen ze zelf kiezen, beetje afgestemd op de mannen. Hier heeft ook niemand moeilijk over gedaan. Ik ge ook met iedereen mee. Deels omdat ze het zelf gevraagd hebben en deels omdat ik het zelf ook super leuk vind om te shoppen.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik29-11-2011 11:32:24

Bij ons gaan de mannen in hetzelfde kostuum en de vrouwen kiezen zelf.
We willen dat iedereen zich op zijn gemak voelt en sommigen voelen zich beter in het lang, anderen in het kort en nog anderen verkiezen toch een broekpak dus hebben we gezegd dat de vrouwen vrijuit mogen kiezen :)

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 11:48:52

Ik ga denk ik eens met al mijn bruidsmeisjes (volwassen) shoppen, zodat ze alle vier toch hetzelfde of iets gelijkaardigs hebben. De twee mama's gaan waarschijnlijk ook wel coördineren. Mijn mama is eigenlijk helemaal geen rokken/jurkenmadam dus dat wordt nog wat

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik29-11-2011 11:52:04

de ene suite is de andere niet denk ik.......
Ik heb gewoon gezegd aan de dames, zorg dat het een tikkeltje feestelijk is.Meer dierf ik niet aan hen vragen: lang zouden ze toch niet willen dragen.
En voor enkelen is dat al te veel gevraagd

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 12:36:45

Bij ons gaan ook alle mannen, behalve de bruidegom natuurlijk, hetzelfde pak aanhebben.

Aan de vrouwen gaan we enkel zeggen dat ze allemaal in het lang of allemaal in knie-lengte moeten komen (zijn er nog niet uit :-)). Voor de rest mogen ze vrij kiezen, enkel wit is natuurlijk verboden ;-). Ik zou het liefst van al hebben dat ze allemaal een ander flashy kleurtje aanhebben (oranje, groen, fushia, blauw, enz) maar denk niet dat dit zal gebeuren :-p Vind dit wel super op foto's maar ben al blij als ze allemaal dezelfde lengte aanhebben :-). Natuurlijk moet het wel feestkledij zijn, met een jeansrok ofzo moeten ze niet afkomen ;-).

Groetjes!

Evelien

maika
3-8-2012
 Meld misbruik29-11-2011 12:53:38

Hallo

Bij ons gaan de mannen in het zelfde pak, behalve mijn ventje dan.
Ik vind het niet mooi als de mannen allemaal iets anders aan hebben, zeker als het een ander kleur is
De vrouwen laat ik kiezen, al ga ik met de meeste toch mee ;)

Groetjes

Maika

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-11-2011 13:51:06

Hallo,

Bij ons hadden de mannen allemaal hetzelfde antraciete kostuum, zwarte hemd en zilvergrijze das. De bruidegom was in heel licht (zilver)grijs met wit hemd en de bruid (ikke dus!) in het rood. De dames in de suite waren in het lang, de kleuren hadden we vooraf afgesproken en zouden hoofdzakelijk donker (zwart) zijn met eventueel een accentje wit of licht grijs.

Bij ons was het de bedoeling dat wij als koppel opvielen in de suite. Dat was gelukt! De suiten was vrij donker van kleur en wij waren in het zilvergrijs en rood. Kwam ook heel mooi uit op de foto's.

Wij hebben dit op voorhand met de suite besproken of iedereen dit zag zitten... Misschien iedereen eens samenroepen en afspreken...

Groetjes
Annelies

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 16:00:29

Bij ons mogen ze zelf kiezen wat ze willen aandoen, kort, lang, rood, zwart, hoed,... Ik hoop wel dat ze allemaal leuke kleurtjes aandoen, is altijd mooier...!

Lieve groetjes
Alessia

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik29-11-2011 19:55:42

Dag Sofie,

Met de mannen zijn wij samen gaan winkelen.
Mijn verloofde wou een grijs pak dus zijn de andere mannen in grijstinten gebleven.
(donkergrijs-blauw)
Bij de vrouwen was er maar 1 'regel': er gaat niemand in het lang buiten ikzelf ;)
Groetjes
Elien

Lien
26-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 20:38:23

De mannen in de suite dragen hetzelfde, m'n ventje zal natuurlijk iets anders dragen.
Aan de 2 mama's hebben we eerst gevraagd om in 't kort te komen, maar daar zijn we vanaf gestapt omdat de ene mama zich beter voelt in 't lang. Dus hebben we nu gezegd dat ze mogen kiezen, zodat iedereen zich goed voelt die dag!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik30-11-2011 0:33:31

alleen ik int lang en kheb gezegd fleurig dus niet helemaal int zwart want ken dat al wel weet ik dat er al 3 vrouwen een broek zullen aanhebben mijn ma en schoonma zijn niet voor kleedjes en ik wil dat ze op hun gemak zijn die dag mijn schoonbroer zijn vriendinnetje hebben we een broek opgelegd voorlopig omdat ze zegt dat ze enkel maar kleedjes wil dragen tot onder de poep ja halo we gaan wel naar de kerk é manno mogen kiezen maar tmoet een donker kostuum zijn liefs zwart verplicht wit hemd dassen worden door ons bezorgd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...