Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Blaadjes voor wensboom

  28-11-2011 10:17:13
Dag bruidjes,

Ik ben op zoek naar blaadjes voor aan mijn wensboom, zoiets als op etsy:

http://www.etsy.com/listing/74472177/40-green-leaf-die-cuts-parakeet-ivy-lime?ref=sr_gallery_1&ga_search_query=leaves&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=BE&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade%2Fpaper_goods

Iemand een idee waar ik dat wat dichterbij huis kan vinden (mag ook via een website zijn)? Bij etsy loop ik het risico douanekosten te moeten betalen, en die zouden duurder uitkomen dan de blaadjes zelf...

Bedankt alvast!

Sylvia
15-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1988


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik28-11-2011 10:45:49

Hallo,

Kan je zoiets niet vinden bij AVA?

Als je een mooie bladvorm hebt (evt zelfs een echte blad) dan kan je dit makkelijk overtekenen en zelf uitsnijden. Het papier kan je zeker bij AVA vinden. Dan kan je zelfs nog verschillende blaadjes maken

Misschien ook een kijken in winkels met doopsuiker,.... zij hebben dikwijls ook zo'n kaartjes voor de naam van het kindje op te schrijven.

Groetjes
Annelies



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik28-11-2011 11:45:26

Goh, ik zou dat ook eerder zelf maken, tenzij je er 500 moet hebben...
Bij Ava of een 'schoolgeriefwinkel' zal je groen papier in alle kleuren en diktes vinden.
En dan een mooie bladvorm er op tekenen/printen en uitknippen.
Het zal alleszins een pak goedkoper zijn! :-)

Misschien leuk om met je getuigen/zus/mama te doen ofzo?
Of heb je misschien kindjes/tieners (vb ouder dan 8jaar) in de familie die dit graag willen doen?
Wie weet vinden zij het een hele eer :-)



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-11-2011 13:04:44

bij flyer.be kan je dingen in eigen vorm laten kappen. Ik vermoed dat er nog wel meer drukkerijen zijn die dit doen.



Eva
23-3-2012
 Meld misbruik6-12-2011 22:54:39

Waar hebben jullie je wensboom gevonden? Wij willen ook zoiets gebruiken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...