Terug naar overzicht
Wij trouwen ook enkel voor de wet. We willen een ongedwongen sfeer en daar passen cermoniemeesters (in onze ogen) niet bij.
Wij trouwen niet voor de kerk en hebben ook niet voor een ceremoniemeester gekozen gewoon omdat ik niet zo een trouw wil waar alles volgens de regels moet... Ik zorg dat het uur goed wordt bijgehouden en voor de rest zal alles wel op zijn plaats vallen! Maar dat is persoonlijke keuze, als je voor een ceremoniemeester wilt gaan, gewoon doen! Lieve groetjes Alessia
Oh ja, hier vind je wat voorbeeldjes van de taken, er staan twee sites tussen ma ik weet niet hoe ik jet moet selecteren met de I pad. http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=364176&subjec... Lieve groetjes Alessia
Wij trouwen voor de kerk, maar moest dat niet het geval zijn zou ik ook geen ceremoniemeester inschakelen. Voor de kerk is het toch net iets complexer, als je daar aan de kerk staat te prutsen, mag er niet aan denken, ...
Wij trouwen eerst voor de wet en dan in de nm voor de kerk, en hebben besloten om geen ceremoniemeester te nemen. De taken dat hij doet ga ik aan de getuigen vragen en zelf doen. De misboekjes laat ik door een vriendin in de kerk leggen. Een ceremoniemeester kost veel geld, en iemand die ik niet ken wil ik niet de hele dag bij mij hebben. Je kan de taken vd ceremoniemeester een opzoeken. Nog veel succes bij de voorbereidingen!
hier komt er ook geen ceremoniemeester. Op mijn één folieke na (de fotografie), probeer ik echt de optimale balans tussen klasse en kost te zoeken :D een ceremoniemeester is enorm gemakkelijk, maar ook duur. Vandaar dat wij dus op enkele mensen gaan rekenen om ons te helpen met deze taken.