Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heeft er iemand Malarone-pillen op overschot?

26-11-2011 12:05:55
Hey lieve bruidjes,

Onze huwelijksreis gaat naar Kenia en vervolgens een weekje genieten op Mauritius.
We gaan Malarone innemen tegen de Malaria en zouden, gezien onze reisduur, 3 doosjes nodig hebben (=3x12 pilletjes).
Van het laatste doosje hebben we slechts 4 pilletjes nodig waardoor we er 8 op overschot zouden hebben.

Is er toevallig iemand onder jullie die de laatste 3 jaar naar Kenia (of andere bestemming) is gereisd en die nog 4 pilletjes Malarone op overschot heeft? Deze zouden we dan graag overkopen!

Geniet allemaal nog van het weekend!!!

Alvast bedankt!! XXXX

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 686

inge
15-9-2012
 Meld misbruik26-11-2011 14:27:21

Hey,
mijn man is vorig jaar naar Brazilië geweest en wij hebben er nog liggen denk ik. Ik zal het hem eens vragen en laat het je weten. Vanwaar ben je?

inge
15-9-2012
 Meld misbruik26-11-2011 14:27:52

Mijn verloofde bedoel ik, haha.

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik26-11-2011 17:31:08

hallo,

wij zijn 2 jaar terug geweest, en hebben er ook nog wat liggen, stuur mss een privéberichtje met uw adres, dan stuur ik ze op

groetjes
veronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...