Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zenuwen!!

  18-7-2006 8:49:03
Hallo allemaal,

Volgende week zaterdag, de 29ste, is onze grote dag. De zenuwen beginnen stilaan te komen. Zijn er nog mensen die zeer binnenkort trouwen? En waar?

groetjes,
Guy

Guy
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 870


Phyllis

 Meld misbruik18-7-2006 9:00:24

Dag Guy,

wij trouwen een dagje voor jullie. Stressy hé... ik ben nog de laatste prullen in orde aan het brengen en wacht ook nog steeds op bevestiging van enkele gasten. Het lijkt wel of de dagen te kort worden om alles klaar te krijgen. Volgende week maandag gaan mijn venteke en ik een ganse dag naar zee om te relaxen. We kijken momenteel eigenlijk nog meer uit naar die dag dan naar onze trouw. Gewoon omdat we dan even rust zullen vinden...

Groetjes,
Phyllis
28/07/06



Katleen
21-7-2006
 Meld misbruik18-7-2006 10:39:21

Hey Guy,

Wij trouwen nu vrijdag, binnen 3 dagen dus! Vorige vrijdag zijn we voor de wet getrouwd (waar we toch wel zenuwachtiger voor waren dan we zelf gedacht hadden). Sinds zondag is alles geregeld en kunnen we "rustig" aftellen.

Tot vandaag ben ik opnieuw zeer rustig, maar vorige vrijdag in gedachte denk ik wel dat ik donderdag plots weer zenuwachtig ga worden hoor :-)

Veel plezier nog tijdens de laatste voorbereidingen!

Katleen
21-07-2006



Tina

 Meld misbruik18-7-2006 10:56:48

allemaal veel geluk ! Wij trouwden opp 3 juni ik ben zelfs de 2e juni nog tot middernacht op café geweest slapen ging ik toch niet doen. Je bent wel zeker van het goede weer hé. Bij ons wat het uiteindelijk zeer goed maar de dag voordien regende het nog dus we hadden change !!



Inge
5-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 13:42:00

Hallo iedereen!

Voor mij is het nog 18 dagen te gaan. En mijn ventje krijgt al stress, want nu begint hij opeens vanalles te vragen of dat allemaal wel geregeld is. :-) De laatste prulletjes zijn bijna in orde, dus ik ben wel vrij gerust. Mijn zenuwen zullen pas toeslaan op de dag zelf. :-)

Alvast veeeeeel succes!
Groetjes en niet te hard stressen, geniet er maar van!

Inge
05.08.2006



kenn
29-7-2006
 Meld misbruik18-7-2006 14:02:50

hej

wij trouwen op dezelfde dag als jullie en idd die zenuwen zijn er nu wel

groetjes
kenne



katrien
28-7-2006
 Meld misbruik18-7-2006 17:07:55

Voor ons nog elf dagen, tot de 28e. Ik hoop vooral dat het niet zo heet blijft als nu, maar regenen mag het natuurlijk ook niet he ! Ik droom allerlei rampscenario's, maar voor de rest ben ik nog redelijk rustig. En mijn lief helemaal, hij begrijpt al die drukte precies niet goed... Mannen !



eva
28-7-2006
 Meld misbruik18-7-2006 19:55:45

Hoi,

Wij trouwen op 28/7 en we zijn ook nog bezig met de kleine dingen in orde te brengen die toch meer tijd in beslag nemen dan ik had gedacht. Ik begin wel zenuwachtig te worden, hoor en ik stress vooral over het weer! Ik hoop op mooi weer!

Groetjes
Eva



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik19-7-2006 11:49:50

Hey,

Hier ook volop kriebels, wij trouwen nu zaterdag, dus binnen 3 daagjes, in Ninove.

Alvast veel plezier op jullie huwelijksdag en veel geluk in jullie verdere getrouwde leven.

Evy
22/07/2006



Karen
29-7-2006
 Meld misbruik20-7-2006 21:12:24

Hallo,
Wij trouwen ook op 29 juli, in Hingene.
Zenuwachtig zijn we niet echt, het voelt gewoon spannend!
Groetjes, Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...