Terug naar overzicht
Hoi,Ik heb een paar jaar geleden een familiefeest gehad in Schuttersveste en dat was zeer verzorgd (was wel zonder dansgedeelte of zo), locatie is ook wel mooi vind ik!groetjes
Wij trouwen in Hof Te Rhode, van de voorlopige service alleen maar lof.Ik heb er zelf al veel positiefs over gehoord en vind het een prachtige locatie. We zijn een maand geleden gaan eten en het was echt superlekker, niks op aan te merken.Groetjes, An
Hey Hannah,Wij zijn ook getrouwd in de Schuttersveste. het is een hele mooie zaal, lekker eten, leuk feest. In Hof ter Rhode zijn we ook gaan kijken. Maar die zaal was niet meer vrij. Anders denk ik dat we deze waarschijnlijk wel gekozen hadden. het is er net nog iets mooier uit vind ik.groetjessofie
Wij trouwen in de Bourgondiër in Deurne, niet zo ver van Hof te Rhode en tot nu toe zijn wij daar ook meer dan tevreden over. Hopelijk gaat het feest even goed zijn als het restaurant en de vriendelijkheid van de mensen maar ik heb toch al goede reacties gehoord van anderen. Over Hof ter Rhode hoorde ik dat het er heel goed is maar wel (vergeleken met andere zalen) iets aan de duurdere kant. Ik heb op de website eens gekeken voor de prijzen en vergeleken met de Bourgondiër lijkt dat in ieder geval wel zo te zijn. Het zal waarschijnlijk met de prachtige ligging ed. te maken hebben want het is er idd wel heel mooi ben er al een paar keer voorbij gereden.
Ik ben een aantal keer in de Schuttersveste geweest voor een feest (geen huwelijk) en het is in orde, maar een beetje gedateerd vind ik. Niet echt een fris, modern, maar ook geen rustiek interieur. De omgeving en de tuin is dan wel weer mooi.Een ander ideetje in die regio is Hof Ter Venne in Langdorp. Dat was onze nummer twee!
Hoi HoiWij trouwen in gasthof ter venne in langdorp... ook jullie richting :-)Voorlopig enkel lof!De feesten die we er gehad hebben, waren allen super, vandaar onze keuze...Veel succes!xx