Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankje ouders / getuigen

  24-11-2011 12:12:29
Beste bruidjes en - gommetjes,

Als bedankje voor mijn ouders, schoonouders en getuigen, zal ik iets laten maken bij een vriendin die heel handig is in kaders en beelden maken.

Ze heeft me een paar voorstellen gedaan maar ik twijfel... Ik vind het zelf redelijk geslaagd, maar is dat wel een geschikt cadeau om op je huwelijk te geven als bedanking?

Zijn er mensen die er graag hun eerlijke mening over willen geven, laat me dan je emailadres weten en ik zal enkele foto's doorsturen.

Alvast een dikke merci!

Sylvia
15-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1533


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik24-11-2011 12:15:13

Hey, je mag me altijd de foto's eens doorsturen!

bongiorno_a@hotmail.com

groetjes
Alessia



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik24-11-2011 12:17:46

Oeps, mijn e-mail is geblokkeerd :O !! Als dat maar goed komt!!!!!!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik24-11-2011 12:41:49

Ik wil wel eens kijken...
annelieswijnants@gmail.com

Groetjes
Annelies



Nina
15-9-2012
 Meld misbruik24-11-2011 12:55:13

Ik wil ook wel eens kijken.
nina.herremans@hotmail.com

Groetjes Nina



Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik24-11-2011 16:42:21

krullenkopje@hotmail.com



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik24-11-2011 19:23:08

Hier nog iemand die graag eens kijkt: lindsymerckx@hotmail.com



Griet
21-4-2012
 Meld misbruik24-11-2011 22:53:11

Een eigen creaties, dat wil ik ook héél graag eens zien.

Groetjes Griet x

grietmeersman@hotmail.com



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik25-11-2011 9:09:41

Ik maak voor alle gasten een lavendelzakje met theekopjes of koekjes op (english tea, het thema van de trouw is London). Voor de getuigen hebben we een cadeau voorzien dat ook met het thema te maken heeft en bij de getuigen zelf past: make upset met London als titel, een puzzel met de big ben en twee badeendjes uit British museum (een getuige spaart die).

Voor de ouders moet ik nog zien. Misschien bloemen voor de schoonmama en een goei fles bier voor de vaders of zo. Dat hebben ze zoiezo graag.

Verder ben ik van plan om zelf het trouwalbum te maken digitaal (ben er wel erg creatief mee heb al veel geoefend speciaal daarvoor) en dat dan gelijk ook voor de ouders en de getuigen te bestellen. Zo hebben ze meteen ook een speciaal aandenken van de hele dag. Ik wilde er ook een foto van de wettelijke trouw insteken en misschien één beeld uit de huwelijksreis om het echt volledig te maken. Het thema is London dus dat scheelt dan kan ik daarmee ook aan de slag voor de versiering (als achtergronden, versieringen, kleine prentjes,ed) zodat je eigenlijk meer een digitaal scrapbook krijgt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...