Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even reactie op mijn dure huwelijksreis

  18-7-2006 6:29:33
Hallo Allemaal,

Inderdaad het is duur, maar bruidjes als je in het hoogseizoen van de winter trouwt en echt iets moois wilt, komen deze bedragen en zelfs nog veel hoger naar boven!

Ik Heb slechts 14 dagen vakantie en wil er dan ook optimaal van genieten! Voor ons was het ook even slikken toen we die prijs zagen, maar hebben uiteindelijk beslist het toch te doen!

Ik hoop dat jullie niet te veel van jullie stoel zijn gevallen, maar dit is de werkelijkheid mensen! Trouwen met Kerstmis kost eigenlijk pakken meer dan in het begin van de maand december en ik kan goed vergelijken want mijn zus is vorig jaar op 3/12 getrouwd en wat een verschil, amaai amaai

Maar het is nu zo en we gaan er niet over zagen en klagen, wij gaan er van genieten zoals elk koppel met elk budget!

Wij zijn hier allemaal bruidjes en stralen en glunderen doen we sowieso die dag!

Veel lpezier nog allemaal

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 497


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 8:19:19

Hey,

er is inderdaad veel reactie gekomen op jouw huwelijksreis. Maar da's altijd als je afwijkt van de 'norm'.

Ik zou zeggen: geen spijt van krijgen, jullie hebben een keuze gemaakt en zullen er zeker dubbel en dik van genieten.

Groetjes,
Lieve



gert
12-11-2005
 Meld misbruik18-7-2006 8:42:40

Hey Karen,

Niets van aantrekken van die commentaar hoor ! Wij zijn, zoals gezegd, vorig jaar eind november naar Mauritius geweest voor 11 nachten en dat koste ons reeds 6.500 Euro. Wij hebben het toen ook gezien dat de prijzen tijdens de feestdagen gewoon echt de hoogte inschieten ! Daarenboven hebben jullie een veel exclusiever hotel gekozen dan wij hadden (The Oberoi heeft toch die naam alleszins).

Ik begrijp dus best dat jullie reis zoveel geld kost, maar echt waar...jullie gaan er zeker van genieten ! En het is tenslotte jullie huwelijksreis : dan mag het ietsje meer zijn hé :)

Jullie hebben nu deze beslissing genomen, dus laat je niet van de wijs brengen door de reacties die je hierop krijgt. Het zal de moeite zijn !

Groetjes,
Gert



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 8:43:44

Hey

Er is helemaal niks mis met een dure huwelijksreis hoor. Iedereen koopt af en toe wel iets dat eigenlijk te duur is maar dat men heel graag wil. Tenslotte werk je er ook voor, en als het niet te veel zeer doet, waarom niet.

Geniet dus van je reis.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 9:36:46

Hoi,

Ik heb ook gereageerd op je vorig bericht maar daar bedoel ik niets mis mee, ik schrok even. Vind het erg dat ze zo profiteren van 'ons' omdat je rond kerstmis wilt trouwen. Ze profiteren zoiezo al genoeg, gelijk wanneer je trouwt.
Wij zijn ooit eens naar Parijs geweest op oudejaarsavond + nieuwjaarsdag en we weren ook veel geld kwijt voor die 2 dagen en we hebben ook niets extra's gezien hoor! Maar toch ga je meer betalen.

Geniet alsnog vanje huwelijksreis en als jullie 20000euro betalen voor een huwelijksreis dan zal het een reis zijn om nooit te vergeten!

Debra
11/08/06



Tina

 Meld misbruik18-7-2006 10:51:22

Je gaaft aan je reis wat jij wilt geven hé maar op 20.000 euro is het normaal dat er veel reactie komt het is veel geld uiteindelijk maar ik kan me goed voorstellen dat je dat voor Mauritius betaalt. Hoewel ik hetzelf nooit zou doen ik ben er geweest en vindt het zoveel geld niet waard voor strand ed. Prachtig strand en omgeving daar niet van maar ik zie het niemer zitten om ver te vliegen voor een strandvakantie.
Cuba was ook ver maar daar hadden we ook cultuur en de stranden zijn vergelijkbaar. Maar ja dat is mijn mening en je gaat er zeker van genieten want het is uiteindelijk je huwelijksreis en dat is echt magisch !!

veel plezier
TINA

Vat het niet verkeerd op hé ik vind gewoon dat ze in het algemeen veel geld vragen voor naar een tropisch strand te vliegen. Maledieven is ook zo een topbestemming maar na een week paalhutten heb je dat ook gezien.
Exclusiviteit moet betaald worden natuurlijk dat is ook wel waar :-)



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-7-2006 15:15:46

Als jij bereid bent om dat geld te betalen voor je ries en je hebt dat geld dan is er toch geen probleem. Het is enkel een kwestie van prioriteiten.
De ene geeft wat meer uit aan de huwelijksreis , de andere aan het feest zelf en nog iemand anders geeft sowieso niet graag veel geld uit aan een huwelijk.
Doe gewoon waar je zin in hebt en waar je je goed bij voelt.

Groetjes, Sissi

P.s. Ik snap wel de reacties van sommige mensen. Niet iedereen heeft evenveel geld en voor de ene kan een bedrag veel zijn terwijl het voor de andere pea



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-7-2006 15:16:56

Oeps, per ongeluk verstuurd.
Wou dus zeggen dat datzelfde bedrag voor de andere 'peanuts' kan zijn.



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 15:52:28

Niets van aantrekken wta sommigen zeggen. Mijn beste vriendin is voor haar huwelijksreis op cruise gegaan, super deluxe alles erop en eraan en kostte ook zoiets, ondertussne ginden ze al 3 maal op cruise en hebben er nog 2 in het verschiet. Wij zouden het er niet aan geven, maar die verhalen, de foto's en ehtf eit dat ze er zo gelukkig door zijn, is onbetaalbaar vind ik.
Wij kregen veel commentaar toen we bij de inrichting van ons appartement (gekocht) designmeubelen kochten...
Geniet ervan want je huwelijksreis doe je niet over hé!
groetjes
Nes



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik18-7-2006 15:56:17

Hey Karen,

Dat hotel ziet er toch echt wel knap uit hoor (nee, ben er zelf niet geweest maar heb even zitten surfen op het net... wauw!!!) Ik heb wel iets opgemerkt... in 1 van je berichtjes zeg je dat er niets speciaals wordt gedaan voor "honeymoners"... maar op hun site vind ik dan weer wel een offer voor een honeymoon: http://www.oberoihotels.com/specialOffers/exotic_honeym...

... misschien iets om even te checken?

In ieder geval, heel veel plezier!!

groetjes,
catherine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums