Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het kort hard af...

  18-7-2006 0:21:54
dag iedereen,

gewoon even een berichtje om wat zenuwen weg te schrijven.
Nog 39 dagen, amai, het leek allemaal nog zo ver weg, maar dat is het niet meer. Een jaar geleden kwam ik hier en daar stond toen nog bijna 400 dagen te gaan op...
Alles is zo goed als rond qua voorbereiding en ook de gasten hun bevestigingen komen binnengedruppeld. Het misboekje krijgt eindelijk zijn ware vorm en het kleed wordt volgende week woensdag nog eens (aan)gepast.
Ongeloofelijk hoe snel alles gaat...

Aan iedereen nog veel voorbereidingsgenot
Vanwege een bijna mevrouw
Evy
26/08/2006
en wie wil laat maar een berichtje achter op onze site:
www.users.poink.be/evychristof

Evy
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 891


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 8:31:46

Hey,

bij ons is het nog een weekje langer, namelijk 45 dagen. Het gaat inderdaad razendsnel vooruit en af en toe krijg ik wel eens een aanval van zenuwen.

Bij ons is het meeste ook geregeld. Ik hoop alleen dat mijn ventje eens voor zijn pak gaat kijken, want dat wordt toch echt tijd!

Deze site is echt een superuitvinding. Niet alleen heb ik hier het laatste jaar enorm veel informatie en steun gevonden, het is ook ontzettend leuk om samen met andere bruidjes af te tellen naar de grote dag!

Groetjes,
Lieve



sara
26-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 8:53:44

hey,

voor mij ook nog 39 dagen, schrok ervan nu ik nog es op de site keek...

Denk wel als alles in orde is en geregeld is dat de zenuwen minder zijn op de dag zelf!

Wat mij dan opvalt is dat die mannen niks zenuwen hebben... 'komt wel in orde' of 'we hebben toch nog een maand' hi hi.
terwijl ik denk: mijn versiering nog, gastenboek, kaars, bloemen, planning... whaaa! en dan houden die zich zo kalm... wel grappig achteraf gekeken nu ik da zo neerschrijf...

Doet toch goed ja die stres zo afschrijven he.

Hoop da de 26ste voor alle trouwers ne superdag wordt... nog veel succes met de voorbereiding.(geld voor de andere trouwers natuurlijk ook he)



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 9:09:43

Hey

Inderdaad het begint serieus in te korten. Toen ik hier int begin kwam stonder er 870 dagen op de teller. Natuurlijk hebben we na een tijdje onze datum vervroegd, maar toen stond er ook nog 400 dagen op. En nu zit ik bijna onder de 50!

Onze uitnodigingen zijn gisteren op de bus gegaan, dus nu ligt het allemaal vast hé. Ik had al heel veel op voorhand gedaan, maar nu zijn er toch weer enkele dingen die wel heel dringend worden. En ik vraag me ook af of ik niets vergeten ben. Maar at is normaal zeker!

En we hebben het ook nog zo druk tot aan den trouw. Onze vrijgezellen is er nog, en de week voor onze trouw een heel groot familiefeest voor Thierry zjn nonkel die 80 wordt, en onze burgerlijke trouw is er ook nog. PFff Gelukkig dat ik hier heel hard van geniet allemaal!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 10:33:03

Hier nog 31 dagen te gaan. Die laatste 50 gaan echt wel heel snel vooruit.Bij ons hebben er wel maar 180 of zo als maximum op de teller gestaan want pas eind februari beslist om te trouwen... En nu inderdaad de laatste dingetjes regelen eh. Misboekjes, bloemen, jurk nog eens passen, ringen ophalen...
Veel succes allemaal!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...