Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Etsy

  23-11-2011 16:39:32
Hallo allemaal,

na op het forum zoveel te lezen over etsy werd ik nieuwschierig en ben ik ook eens een kijkje gaan nemen. Ik ben dan ook helemaal verkocht aan de juwelen van by sam...
Heeft er al iemand werkelijk een bestelling geplaatst en is dit postief meegevallen? En misschien in het bijzonder voor By Sam?
Want het is tenslotte allemaal veel geld als je verscheidene dingen zou bestellen en dan niet tevreden zou zijn :s

nathalie
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1119


Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik23-11-2011 17:02:05

Hey Nathalie,

Ik heb een paar maand geleden een kettinkje met hanger besteld via Etsy en dat is allemaal perfect verlopen. Nu hangt het wel voornamelijk af van de verkoper zelf denk ik, en dat was niet By Sam. Maar bij is alles in elk geval gegaan zoals het hoort :)
Groetjes!



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik23-11-2011 18:15:01

Hoi Nathalie,
zie hier mijn antwoordje
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=375845&su...



Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik24-11-2011 7:05:46

Hey Nathalie,

op 6 november had ik een haarkam besteld via Etsy en 21 november zat mijn bestelling al in de bus! Ik ben dus héél tevreden over Etsy. Ik heb mijn haarkam niet bij "By Sam" gekocht maar wel bij Portobello. En hij is prachtig

Groetjes
Lotte



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik24-11-2011 11:02:38

Hoi!

Ik heb beeldjes besteld via etsy (niet By Sam), en ook heel content van, snelle levering een vijftal dagen vanuit duitsland, heel deftig verpakt, kortom: geen klachten...

groetjes!



An
25-5-2012
 Meld misbruik24-11-2011 21:15:50

Ik heb vandaag mijn pakketje toegekregen uit Amerika, er zat zelfs een handgeschreven briefje bij . (wel niet van by Sam)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...