Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze dag... ;-)

  23-11-2011 10:59:39
Dag medebruidjes allemaal, ondertussen 60 dagen getrouwd, dus het wordt eens tijd voor een verslagje van onze prachtige dag.
Getrouwd op 24/09/2011 met 28°C en volle zon.
De dag begon super: mooi weer en een hartje dat wat sneller sloeg eens ik door had op welke dag ik wakker werd.
Eerst naar de kapper om 9u waar ook de grootmoeder, moeder, zus, getuige en bruidsmeisje waren voor hun haar. Een gezellige drukte en veel foto's.
Daarna make-up aan huis om 10u30. De eerste nieuwsgierigen beginnen toe te stromen, maar nee, mijn kleed hing nog mooi in de zak.
11u: tijd om het kleed aan te trekken onder het goedkeurende oog en met wat hulp van mama, grootmoeder en getuige. Oef, het past perfect! Alle knoopjes achteraan dichtkrijgen was geen simpele zaak.
11u45: Waar blijven de ceremoniemeester en de fotograaf??? De gasten komen al toe en mijn ventje komt om 12u... De zenuwen beginnen nu wel echt te komen !!!
11u50: Oef, aankomst ceremoniemeester en fotograaf.
12u05: Ik ga dood van de zenuwen en dan: de bel !!! Ik sta te wachten in de tuin in de stralende zon samen met alle andere genodigden en daar is hij dan eindelijk... We hadden beiden zakdoekjes nodig, want de traantjes waren moeilijk te bedwingen. Ik had wat schrik voor het bruidsboeket, maar het was prachtig! Ik had het zelf niet beter kunnen kiezen.
12u15: Tijd om het glas te heffen en te genieten van een heerlijke brunch met champagne. Eten kon ik niet zo goed, maar een glaasje champagne ging er wil
Toen kregen we een prachtig cadeau van onze ouders: een album met foto's van hun beide trouwen en van onze geboorte. Na deze foto's stond dan in het groot JUST MARRIED zodat we onze foto's daarachter konden plaatsen. Echt een mooi cadeau.
12u45: vertrek naar gemeentehuis in een prachtige oude beige cabrio kever met bordeaux leren zetels.
13u30: We are officially maried en blij om uit die warme gemeentezaal uit te kunnen. Oeps, ik moet naar toilet. Toen ontdekte ik hoe makkelijk het is om naar toilet te gaan met een bruidskleed aan. Ging niet zo vlot.
Vertrek naar Duffel waar eerst de ceremonie in de tuin en daarna de receptie gingen plaatsvinden. (ondertussen al pijn aan de voeten van de schoenen - blijkbaar toch niet genoeg ingelopen)
14u30: Ceremonie met rent-a-priest waar veel traantjes gevloeid hebben. Het was prachtig!!! Mooie witte loper en overal bloemen en balonnen. We waanden ons in Hollywood en bedankten meermaals de weergoden voor het prachtige weer! Het was zelfs een beetje te warm in de zon.
15u30 - 18u: receptie waarop we veel mensen gekust hebben (300 genodigden, pfff) en ons vaak afgevraagd hebben wie dat allemaal waren, maar bon, dat hoort erbij.
18u: vertrek naar het avondfeest met 80 van de genodigden, maar eerst nog even onze sleutel gaan ophalen in het hotel. Vroegen ze daar onze identiteitskaarten, die natuurlijk in mijn handtas zaten, die mijn getuige meehad... uiteindelijk toch de sleutel gekregen en op naar het avondfeest.
18u30: Eerst nog kunnen genieten van een korte receptie op het terras van het restaurant en dan de beentjes onder tafel. Eten was super lekker, maar heb niet echt veel kunnen eten. Kleed was een beetje te strak daarvoor.
21u30: Extra gasten voor het dessertenbuffet en het dansfeest komen toe. oei, iedereen zit nog aan het hoofdgerecht...
Gelukkig werd dit goed opgevangen door de eigenaar van het restaurant.
22u: Aansnijden van de prachtige bruidstaart, gemaakt door een vriendin als cadeau.
23u: Openingsdans met onze geweldige ingestudeerde moves op het liedje 'Baby Got Back' en daarna dans met papa en hij met zijn mama.
23u30: Tijd om van kleed te wisselen en andere schoenen aan te trekken. Ah, wat een verademing.
Gedanst tot 3u30 en dan was de pijp uit. De laatste gasten vertrekken en wij nemen de taxi naar het hotel. Eindelijk in bed om 5u.
Het was een geweldige dag en hij is letterlijk voorbijgevlogen !!! Aan alle toekomstige bruidjes: geniet ervan!!!
Nog enkele tips:
Wij hadden op elke tafel tijdens het avondfeest een wegwerpfototoestel gelegd en die zijn ondertussen ontwikkeld - echt super idee, want zo heb je echt van iedereen foto's.
Wij hadden ook een babbelbox gezet en daar hebben we veel mee gelachen als we de opnames achteraf zagen. Echt super leuk. En als je geen zin hebt om daar veel geld aan ui te geven, neem dan zeker eens een kijkje op www.luckysdvdbabbelbox.be
Bon, genoeg geschreven, denk ik...
Groetjes allemaal en nog veel planplezier!

julie
24-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2228


Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik23-11-2011 11:20:55

Hallo Julie,

Heel leuk verslagje. Het blijft fantastisch om dat te lezen. Blij voor jullie dat jullie zo genoten hebben! Geniet evenveel van jullie huwelijksleven.

Groetjes,



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik23-11-2011 12:39:09

Supermooi verslagje om te lezen .
Wij hebben ook de lucky's babbelbox, ben benieuwd:).

Dikke proficiat nog en veel geluk samen!




Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik23-11-2011 12:58:20

Hey,

Ik ben even op de site gaan zien voor de babbelbox maar er staat niet vermeld qua kostprijs. Kunnen jullie me eventueel een richtprijs voor geven?

Alvast bedankt!!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik23-11-2011 19:06:43

Hey,

Heel erg proficiat!

Heel veel geluk samen!

Groetjes Ellen



julie
24-9-2011
 Meld misbruik24-11-2011 8:50:19

@ Patricia: Wij hebben 175 € all in.



julie
24-9-2011
 Meld misbruik24-11-2011 8:50:51

daar moest natuurlijk nog het woordje 'betaald' tussen.



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik24-11-2011 8:55:41

Thanks voor de info, Julie!



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik24-11-2011 12:50:22

Wij betalen 150€, dit was een actie voor al wie nog dit jaar boekt.



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik24-11-2011 15:31:41

Dikke proficiat Julie!
Een prachtige verslagje van een ongetwijfeld prachtige dag!

Nog heel veel geluk samen!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info