Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze site is af

17-7-2006 20:38:20
Hello dames,

Onze site is (eindelijk) afgeraakt en we zijn er best wel trots op. Nu is ie nog vrij beperkt maar na de 18e augustus komen de trouwfoto's erbij...
http://www.katrienenfrederik.info/

Veel klikplezier toegewenst!

Trien

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 351

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 23:43:21

Hallo Katrien,

erg mooie site ! Kei tof gedaan met die fotokes van jongs af aan!
Ik probeerde een berichtje achter te laten in jullie gastenboek maar het bericht komt er niet op, enkel dat wat ik bij naam tik...Ik weet ook niet of ik iets verkeerd doe??

Groetjes Mireille
01-09-2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 9:24:31

Hey

Amai zo'n prachtige site!!! Heel sober, maar toch heel mooi. En die foto dat jullie op de bank zitten is echt prachtig!!! Is dat door een fotograaf genomen? Echt heel mooi!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 10:05:22

Hey,

Mercikes voor de fijne commentaar. De foto op de bank werd gewoon door een vriendin genomen met mijn fototoestel (wij kozen te pose, zij fotografeerde). Met een goed toestel kom je al ver hoor. Daarom hebben we ook gekozen om zonder fotograaf te werken... een flink stuk uitgespaard in het budget ;-)
HEt probleem met het gastenboek wordt onderzocht door mijn wederhelft...

Toedels,
Trien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...