Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Zuid-Afrika

22-11-2011 10:41:10
Hallo allemaal!
Heeft er iemand tips voor Zuid-Afrika? (wat te zien, waar overnachten...)
alvast bedankt!!

fien
12-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 829

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik22-11-2011 11:03:50

Hallo,

Wat mij het beste lijkt is het volgende.
www.reizennaarafrika.be

Ze hebben leuke reizen met verschillende mogelijkheden.
Als je met hen een afspraak maakt, spelen ze volledig in op wat jij wilt (cultuur, natuur, avontuur...)

Ze zijn heel professioneel, hebben ongelofelijk veel ervaring.
En hun prijzen vallen reuzegoed mee.

Veel succes!

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik22-11-2011 12:24:02

Hallo.

een ex collega heeft er een b&b geopend. Op hun facebookpagina kun je al wat foto's zien. en als je het echt ziet zitten, kunnen zij je verderhelpen met de verdere reisdetails.

facebook --> Guesthouse Africanqueen

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik22-11-2011 18:47:33

Ik ben met zuidafrikaonline.nl een maand gaan rondtrekken daar en vond het super goed georganiseerd! Heel vriendelijk! Alles geregeld met de organisatie met computer en is echt perfect verlopen!

Is ondertussen wel al 3 jaar geleden.

Toen ik die reis deed zijn we een aantal keer koppels tegengekomen die het zelfde traject aflegden als huwelijksreis.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2011 19:36:23

Via www.africatours.be vind je heel veel keuze. Ik heb er al positieve ervaringen over gehoord. Je kan een reeds samengestelde reis kiezen of een reis (laten) samenstellen op de behoeften die jij hebt (van camping tot luxe, van strand tot safari). Ik heb alvast hun brochures in huis gehaald en zie het al helemaal zitten :)

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik24-11-2011 10:42:22

Hoi dames

Ik ben 2 jaar geleden 2 weken naar Zuid-Afrika geweest en ik vind dit echt een super bestemming voor een huwelijksreis.

Ik heb toen samen met een vriendin de hele kustlijn gedaan, toegekomen in Port Elizabeth en geëindigd in Kaapstad. Het onthaal is overal super vriendelijk, lekker gegeten en voor iedereen zijn budget :-).

Wij hebben ook gereserveerd bij Africa Tours in Staden, voor ons was het eventjes rijden maar zeker de moetie waard!

Indien jullie tips wensen, laat me dan iets weten. Ik stuur ze jullie door.

Groetjes

Emilie

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik24-11-2011 11:34:44

Ik heb mijn offerte binnen van reizennaarafrika.be en ze is echt fantastisch,
dus een echte aanrader!!

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums