Terug naar overzicht
Hallo,Wat mij het beste lijkt is het volgende.www.reizennaarafrika.be Ze hebben leuke reizen met verschillende mogelijkheden.Als je met hen een afspraak maakt, spelen ze volledig in op wat jij wilt (cultuur, natuur, avontuur...) Ze zijn heel professioneel, hebben ongelofelijk veel ervaring.En hun prijzen vallen reuzegoed mee.Veel succes!
Hallo.een ex collega heeft er een b&b geopend. Op hun facebookpagina kun je al wat foto's zien. en als je het echt ziet zitten, kunnen zij je verderhelpen met de verdere reisdetails.facebook --> Guesthouse Africanqueen
Ik ben met zuidafrikaonline.nl een maand gaan rondtrekken daar en vond het super goed georganiseerd! Heel vriendelijk! Alles geregeld met de organisatie met computer en is echt perfect verlopen!Is ondertussen wel al 3 jaar geleden.Toen ik die reis deed zijn we een aantal keer koppels tegengekomen die het zelfde traject aflegden als huwelijksreis.
Via www.africatours.be vind je heel veel keuze. Ik heb er al positieve ervaringen over gehoord. Je kan een reeds samengestelde reis kiezen of een reis (laten) samenstellen op de behoeften die jij hebt (van camping tot luxe, van strand tot safari). Ik heb alvast hun brochures in huis gehaald en zie het al helemaal zitten :)
Hoi damesIk ben 2 jaar geleden 2 weken naar Zuid-Afrika geweest en ik vind dit echt een super bestemming voor een huwelijksreis.Ik heb toen samen met een vriendin de hele kustlijn gedaan, toegekomen in Port Elizabeth en geëindigd in Kaapstad. Het onthaal is overal super vriendelijk, lekker gegeten en voor iedereen zijn budget :-).Wij hebben ook gereserveerd bij Africa Tours in Staden, voor ons was het eventjes rijden maar zeker de moetie waard!Indien jullie tips wensen, laat me dan iets weten. Ik stuur ze jullie door.GroetjesEmilie
Ik heb mijn offerte binnen van reizennaarafrika.be en ze is echt fantastisch,dus een echte aanrader!!x