Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele misviering

  12-6-2004 9:08:19
Hallo, mijn vriend heeft me zo pas ten huwelijk gevraagd en wij zouden trouwen juni 2005.
Trouwen voor de Kerk zien we echt niet zitten, we zouden liever een tuin-trouw houden, een beetje op z'n Amerikaans. Heeft er iemand leuke ideetjes, of heeft er iemand ervaring met rent-a-priest, want er moet natuurlijk iemand het huwelijk "inzegenen".
Alvast bedankt

Siri
28-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 803


Steven
19-7-2003
 Meld misbruik12-6-2004 10:54:04

Hallo Siri,

Ikzelf ben op de traditionele manier getrouwd maar mijn buurmeisje is ook met rent-a-priest getrouwd. Bij haar was het in de prachtige tuin van de feestzaal zelf. Daar hadden ze een mooie open tent laten plaatsen(gelukkig was het mooi weer). Het was met twee muzikanten (dwarsfluit en zang), er stonden mooie bloemen op sokkels, echt wel tof. De priester was Norbert Bethune van Rent-a-Priest. Ik moet zeggen, ikb en niet echt voor die vent, maar mijn buurmeisje was er heel content van. Hij maakte er wel een heel persoonlijke viering van, met heel persoonlijke teksten en zo. Iedereen moest ook naar voor gaan om een register te tekenen en er werden druiven en brood doorgegeven in een mandje. Het was wel heel speciaal hoor.
In elk geval, veel succes ermee!
Groetjes, Wendy



Erika
2-10-2004
 Meld misbruik12-6-2004 10:59:51

Hoi Siri,
vorige zomer was ik op een huwelijk, en alles speelde zich af in de tuin van de zaal die ze gehuurd hadden. Was heel mooi gedaan, met een klein podium waar de plechtigheid plaats op had en de gasten zaten er helemaal omheen. Prachtig versierd met blomene en alles en ze lazen er zeer mooie teksten af. Eigenlijk wel zo'n beetje op z'n Amerikaans. Daarna was er lekker BBQ en het dansfeest zelf was dan binnen.
Groetjes.



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik12-6-2004 12:09:21

Hallo Siri,
Wij gaan ook trouwen in de tuin van onze feestzaal maar zelfs zonder priester: de beste vriend van mijn vriend en mijn beste vriendin leiden de viering. Ok, dan is het wel niet kerkelijk officiël maar het is wel dubbel zo persoonlijk!
Veel succes!
Rebecca



Siri
28-5-2005
 Meld misbruik12-6-2004 21:05:43

Hey,alvast bedankt voor de tips. Kan iemand mij zeggen of je een parochie mag kiezen, of priester? Hangt dit samen met je domicilie? Kan een priester bijvoorbeeld de viering in de tuin doen?
Thx!!



cindy
24-7-2004
 Meld misbruik14-6-2004 22:21:24

Hey Siri,

Eerst en vooral proficiat met jullie verloving.
Wij trouwen binnenkort (24 juli 2004)in de tuin van feestzaal "De Snip" te Moorsel (Aalst). Deze feestzaal heeft 2 grote mooie tuinen,een heel mooie zaal en een heel goeie service.De plechtigheid zal gebeuren met rent-a-priest. Het zal een heel persoonlijke, toffe en ontroerende viering zijn. Wij hebben Norbert Bethune gekozen. Hij is heel sympathiek.
Wij houden ook van de Amerikaanse stijl. Onze bruidsauto is ne sportieve American car. Tijdens de viering zal een zanger en zangeres Amerikaanse liedjes zingen.
We gaan ook zelf een pergola maken die we gaan versieren met ballonnen.
We can hardly wait for the big day.
Als je nog vragen hebt, kan je me gerust e-mailen : ritchie.tibay@pandora.be

Nog veel succes en plezier met jullie voorbereidingen !!

Groetjes,
Cindy & Ritchie

PS: Een priester van een parochie wil geen viering doen in een tuin.Je moet beroep doen op rent-a-priest.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...