Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help, lastige schoonmoeder

  17-7-2006 19:08:09
Hey bruidjes, ik word nog zot! Mijn schoonouders liggen weeral maar eens dwars over een stom detail.
Mijn schoonmoeder is nu razend omdat mijn aanstaande vriend zijn trouwkostuum reeds heeft opgehaald (dat zij wel heeft betaald, maar kom... mijn moeder heeft mijn trouwkleed ook betaald en die doet helemaal niet moeilijk; over niks!). Ik heb het nog niet gezien: het is helemaal verpakt en ik heb niet de intentie om dat kostuum even grondig te bekijken.

De reden waarom mijn vriend zijn kostuum al heeft opgehaald, is omdat zijn vader nogal een kettingroker is en dat ruik je als je binnenkomt in het huis van mijn schoonouders. Daarom wil hij het toch nog eventjes bewaren in ons huis.

Zijn moeder doet nu alsof het ergste kon gebeuren. Ik heb ook liever dat zijn kostuum en dat mijn vriend op onze trouwdag fris ruikt, dan muf (en naar sigaretten).

Pfff... en dat weer allemaal 19 dagen voor onze trouw...

Groetjes van een stressy bruid,

Inge
05.08.2006

Inge
5-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 963


kristel
8-7-2006
 Meld misbruik17-7-2006 19:35:15

Hey Inge, laat je niet zenuwachtig maken door je schoonouders. je hebt gelijk dat je toekomstige zijn kleren niet bij een kettingroker zet... ik denk dat de zenuwen van je schoonouders er veel mee te maken heeft! en je trouwt niet met je schoonouders maar met je toekomstige! nog veel plezier bij je voorbereiding je zult zien die dag is zaaaaalllliiiiig (gelukkig getrouwd al 9 dagjes)



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 19:51:10

Hey

Lig er niet wakker van. Ge hebt gelijk dat ge het kostuum thuis bewaart. Er zal waarschijnlijk wel veel 'toneel' bijzitten in die overdreven reactie. Waarschijnlijk ook de zenuwen die ten huize schoonouders toeslaan.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik18-7-2006 7:55:47

Hey meid,

laat je niet doen, zou ik zo zeggen. Als ze al over zo'n details struikelt moet ze inderdaad zenuwachtig zijn. Nadien zal ze wel kalmeren.

Ik ben er zelf van geschrokken, maar de aanloop naar een huwelijk maakt veel emoties los bij alle partijen!

Gewoon rustig proberen blijven en vooral: genieten!

Groetjes,
Lieve



Tina

 Meld misbruik18-7-2006 14:33:34

niet aantrekken ze doen soms raar om stomme dingen dat zelf stress van hun kant zijn zeker ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...