Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat doen met alle proficiatkaarten?

  21-11-2011 10:15:10
Hallo bruidjes,

Ik ben op 06-08-11 getrouwd en het was was een super topdag!! Een dag van 24u, echt FANTASTISCH!!

Nu een vraagje: We hebben een heleboel proficiat kaartjes ontvangen en die staan en kleven momenteel allemaal op onze bar-kast. Iemand enig idee wat we met al die kaarten kunnen doen??

Alvast bedankt voor originele ideetjes :)

Lieve groetjes,
Patricia

Patricia
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1366


francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik21-11-2011 10:18:16

hallo patricia

ik zou ze bewaren in een doos op zolder op als de leukste bewaren en in een je foto boek plakken. of in een foto lijstje doen.


gr francis



Patricia
6-8-2011
 Meld misbruik21-11-2011 10:29:29

Dankje, maar ik ben op zoek naar de gekste ideeen. Ik weet dat iemand zijn wc meegebracht had op zijn trouw en daar alle uitgenodigden iets laten opschrijven en dan zijn deur terugplaatsen, echt gek!! Ik ken mensen die ook hun wc ingericht hebben met postkaarten en ook met stripverhalen. Missch n idee van de kaartjes te versnijden en de boodschappen op de wc deur te plaatsen met vernis erop, pfff kweet het niet goed.... x



Patricia
6-8-2011
 Meld misbruik21-11-2011 10:29:59

Dankje, maar ik ben op zoek naar de gekste ideeen. Ik weet dat iemand zijn wc deur meegebracht had op zijn trouw en daar alle uitgenodigden iets laten opschrijven en dan zijn deur terugplaatsen, echt gek!! Ik ken mensen die ook hun wc ingericht hebben met postkaarten en ook met stripverhalen. Missch n idee van de kaartjes te versnijden en de boodschappen op de wc deur te plaatsen met vernis erop, pfff kweet het niet goed.... x



Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik21-11-2011 14:34:50

Hey Patricia,


wij zijn wat traditioneler en ik denk dat ik er op termijn een scrap book van ga maken. Een vriendin van mij heeft van al hun wensen een plaid gemaakt. Maar vraag me niet hoe :-). 



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik21-11-2011 22:31:53

Een origineel idee is het niet, maar ik denk dat ze bij ons in het gastenboek terecht gaan komen (momenteel liggen ze gewoon in een kast), want we hebben daar nog redelijk veel plaats over. Alleen nog zien hoe we dat gaan doen met de kaartjes waar ook op de achterkant geschreven is.



Patricia
6-8-2011
 Meld misbruik22-11-2011 9:28:32

Een scrap book is inderdaad wel leuk!! Hoh 'tis echt ni simpel hé. Ik zal binnenkort op de kast plaats moeten maken voor de kerstkaartjes, dus kga het missch even laten bezinken... bedankt voor jullie leuke tips :) x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...