Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau voor de naaste familie

  17-7-2006 12:37:38
Hey allemaal,
Mijn vriend en ik trouwen op 26 augustus 2006. Graag willen we in de mis bloemen aan onze ouders geven en op het avondfeest een klein aandenken aan alle aanwezigen. Deze cadeautjes hebben we al. Nu wilden we ook graag cadeautjes geven, wat groter en wat specialer aan de aanwezigen van het intiem etentje (ouders, grootouders, zussen en getuigen) als dank voor alles wat zij in het verleden voor ons gedaan hebben. Maar wat? Heeft er iemand een leuk ideetje?

Heidi
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 888


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 13:03:18

Hey,

ik kan je niet helpen met die cadeautjes want ik ben zelf nog op zoek naar inspiratie. Welke bedankjes heb jij al?

Groetjes,
Lieve



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik17-7-2006 13:44:20

wat ik persoonlijk een leuk geschenk zou vinden is een weekendje naar de ardennen. Je vindt zo'n goedkope aanbiedingen op de maerschalck, die bieden dan chalets aan , en als je dan een buurt kiest waar er een rivier stroomt kan je misschien gaan kanoën?



Evy
18-8-2006
 Meld misbruik17-7-2006 15:48:26

Hey Heidi,

Mss een leuke tip....een fles wijn met een foto van jullie beiden op. Ik heb dit voor de meter en peter gedaan bij de geboorte van mijn eerste kindje. Heel leuk!

Groetjes
Evy



Tina

 Meld misbruik17-7-2006 16:25:12

Ik heb ook een foto op fles gezet want een weekendje ... tja dat is niet goedkoop en als je dat zo een 3 koppels moet geven ...
kaars met jullie foto op kan ook



Heidi
26-8-2006
 Meld misbruik17-7-2006 16:58:19

We hebben voor alle gasten een klein kaarsje met daaraan een kaartje met onze namen en onze trouwdatum, gewoon een kleinigheidje!
Voor mijn grootouders wou ik een champagne-ontbijt geven in een sjiek restaurant (van prijs valt dit heel goed mee), voor de getuigen en mijn ouders dacht ik aan een cadeaubon van ons favoriete restaurant. Eigenlijk kom ik er gewoon niet uit voor de (groot)ouders van mijn vriend. Dat zijn heel traditionele mensen en houden niet van uit eten gaan en willen (denk ik) geen fles met onze foto op. En eigenlijk wil ik iedereen heel graag ongeveer hetzelfde geven maar dan in eigen steek. Moeilijk he! Een weekendje is me ook echt te duur.



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 14:46:02

Je kan op weekendesk.com ook gewoon een cadeaubon kopen. Je kan het bedrag zelf kiezen en de mensen kunnen dan zelf kiezen wat ze willen, al dan niet met eigen opleg. Ze kunnen kiezen uit een overnachting in verschillende arrangementen, een etentje, een relax of saunabeurt voor twee, ... En wat nog meer... zie de site zou ik zeggen.
Ik denk zelf zoiets te nemen voor de ouders. De getuigen krijgen een gegraveerde pen. En voor de ceremoniemeester en fotograaf (beiden vrienden) denk ik hen gewoon mee uit eten te nemen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...