Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie moet wat nog doen?

  17-7-2006 9:50:59
Hallo bruidjes! Ik trouw op 5 augustus, dus nog 19 dagen te gaan. De zenuwen komen bij ons stilletjesaan op. En ik ben maar bang dat ik dingen nog vergeten ben. Wat moeten jullie nog doen?

En het klinkt misschien wel stom, maar ik ga tegenwoordig nogal vroeg slapen... Daarom dat ik een beetje schrik heb dat ik op het trouwfeest misschien snel de bekende klop van de hamer zal krijgen... En jullie?

Dikke kus aan alle bruidjes en veel succes nog!

Inge
05.08.2006

Inge
5-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 374


Tina

 Meld misbruik17-7-2006 9:54:20

Veel koffie drinken !!
Ik werd niet moe die dag ... té veel om je heen

Veel geluk !



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 19:59:37

Hey

Heb je al zo'n overzicht van je dag gemaakt? Vaak zie je dan meteen of er iets is dat nog niet helemaal geregeld is.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 15:01:35

Wij trouwen 18 augustus en dit moetn nog gebeuren:
- bloemen bespreken met de mevrouw die alle stukjes en boeket maakt
- laatste regelingen in feestzaal
- schoenen bruidegom kopen (nee, ik krijg hem de schoenwinkel niet binnen)
- jurk nog één keer passen en mss nog aanpassen
- menu's typen en uitprinten
- misboekjes printen en inbinden
- bedankjes maken
- draaiboek maken voor de dag zelf
- ringen afhalen
- haarspeldjes zijn besteld maar moeten nog worden opgehaald
- geschenken voor de ouders, ceremoniemeester, chauffeur en fotograaf (allemaal vrienden) kiezen en kopen
- beginnen met zonnebankkuur (dringend)
en ben vats nog dingen vergeten... maar gene stress, we komen er wel (hoop ik) ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...