Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskleed: verkopen?

  17-7-2006 9:00:29
Ik ben ondertussen al 37 dagen gelukkig getrouwd. Het was echt een prachtige en onvergetelijke dag! Ik kom nog regelmatig kijken op de site, ik moet nog afkicken vrees ik :-)

Voor diegene onder jullie die al getrouwd zijn, mag ik vragen wat jullie gedaan hebben met jullie bruidskleed? Ik twijfel of ik het zou bijhouden, of verkopen.
Zijn er bruidjes die hun kleed verkocht hebben? Hoe hebben jullie dit dan gedaan en hoe bepalen jullie welke prijs?

Bedankt,
Kelly

Kelly
10-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 792


Tina

 Meld misbruik17-7-2006 9:42:25

Ik heb me gisteren een paspop
( buste ) gekocht en heb het erop gezet. het staat op men allé boven. Ik vind het spijtig van het in de kast te laten hangen en zie het graag nog eens open staan.
Is een leuke herrinnering, ook voor de kindjes later. Verkopen kon ik niet want de organza was gescheurd en zo van het dansen. men schoonmama heeft het trouwens gemaakt ...




Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 10:43:29

Hey,

bij mij is het nog niet zover, maar ik denk toch dat ik het ga verkopen. Wij hebben niet zoveel plaats om het tentoon te stellen en in de kast heb je er ook niets meer aan hé. Nadien ga ik het toch nooit meer dragen en de kinderen hebben waarschijnlijk een totaal andere smaak... Al weet ik nu nog niet of ik het emotioneel wel ga kunnen, afstand doen van dat kleedje...

Ook al heb je het maar één keer gedragen, meer dan de helft van de prijs zou ik toch niet vragen.

Er bestaan trouwens winkels waar ze het voor jou verkopen, die zullen daar wel meer van weten.

Groetjes,
Lieve



gert
12-11-2005
 Meld misbruik17-7-2006 11:36:23

Hey,

Al meer dan 8 maanden ben ik nu gehuwd en ik kan het echt niet over mijn hart krijgen !!!! No way dat ik mijn trouwkleed zou verkopen ! Het hangt inderdaad gewoon maar in de kast en misschien dat ik het voor de fun nog even aandoe als we een jaar getrouwd zijn of zo, maar ik kan het gewoonweg niet :) Ik ben daarin veel te sentimenteel denk ik... :)

Als je het toch verkoopt, kan je inderdaad om de prijs te bepalen eens informeren bij een tweedehandszaak. ik denk inderdaad dat 50 % van de prijs gangbaar is.

Groetjes,
Gert



eef
8-7-2006
 Meld misbruik17-7-2006 12:04:14

Aan Tina,

Waar kan je zo'n buste kopen?



Inge
5-8-2006
 Meld misbruik17-7-2006 12:05:21

Hallo Kelly,

Ik ben nog niet getrouwd, maar heb mij een aantal maanden geleden een paspop (zeer goedkoop) kunnen aanschaffen. De eigenaar van de bruidswinkel waar ik mijn kleedje kocht, gaf me zijn paspop voor een spotprijs weg. Hij wilde zijn etalage inrichten met modernere paspoppen (en wilde die oudere paspoppen niet meer met zo'n mooie houten driepikkel). Nu staat er in mijn slaapkamer zo'n mooie oude paspop te wachten op mijn trouwkleed. Als je plaats hebt in je slaapkamer, zou je het kunnen etaleren...

Groetjes,
Inge
05.08.2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 12:39:07

Hey,

zulke paspoppen kan je vinden in etalagewinkels (vorig jaar kostte dit ongeveer € 60) of vaak ook op rommelmarkten. Ik heb het ooit ook eens gevraagd aan een winkel die uitverkoop deed...

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...