Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 en een halve maand.

17-7-2006 8:59:18
Bij ons is het (eindelijk!) bijna zover. Nog 3 en een halve maand en dan trouwen we. Namelijk op vrijdag 27 oktober. Het lag al van vorig jaar in maart vast dat we toen zouden trouwen. Dus na een jaar en 7 maanden ongeveer komt het nu eindleijk eens wat dichter. Ik denk dat alles bijna in orde is; zaal, kerk, stadhuis, uitnodigingen, menukaarten, ringen, fotograaf, video, ceremoniemeester, bruidsboeket, bloemen in de kerk, vervoer, notaris, ...(enkel nog een bezoekje aan de pastoor en dan de misboekjes in elkaar steken). Ook mijn kleed hangt al in de winkel, het is vorig jaar in oktober besteld (het is een eigen creatie) en ik heb het deze week al een eerste keer gezien: massa's mooi!
Nu maar hopen dat die laatste maanden nog vlug voorbij vliegen hé.
Groetjes, Silvie.

Silvie

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 338

Tina

Meld misbruik17-7-2006 9:45:04

Ik wens je veeeel succes ! Onze dag is al voorbeij. Het gaat zeer snel. De dag zelf geniet je met volle teugen, wij toch. De tijd ervoor zijn zo spannend vond ik maar nu is het magisch als je zo getrouwd bent ... alles is dan net een beetje anders ik weet ook niet hoe dat komt :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...