Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  15-11-2011 21:49:22
Heeft er hier iemand ervaring met het juweelatelier in Lier. Vind de ringen van Ines B. wel mooi maar weet niet in welke prijsklasse ze vallen, kwaliteit, ...

Nancy
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1434


Amy
25-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 15:08:10

De ringen van ines B zijn vrij duur heb er oog voor gekeken en dan kwamen wij voor de 2 ringen rond de 2500 euro is wel veel he :-)



Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 17:39:57

De ringen zijn inderdaad vrij duur. Ze zijn wel echt schitterend dus wij gaan misschien wel eens gaan kijken. Een vriendin van mij heeft haar trouwringen daar gekocht en ze zei dat er wel over gepraat kon worden. Zo kan misschien de dikte van de ring aangepast worden. Want jammer genoeg staat het goud heel duur tegenwoordig. Ik zou in ieder geval wel gaan horen. En als je in (min of meer) dezelfde stijl wilt moet je zeker ook Wim Meeussen eens bekijken!



Karen
12-5-2012
 Meld misbruik17-11-2011 17:29:42

Sarah, weet je misschien in welke prijscategorie de ringen van Wim Meeusen liggen? Zou dit niet ongeveer hetzelfde zijn als die van het Juweelatelier?

Groetjes,
Karen



Fairytale Bride
8-6-2013
 Meld misbruik17-11-2011 21:44:59

ben ook ooit is gaan kijken voor ringen van ines B. mijn ring kwam al op 1600 euro... wel zeer prijselijk, maar wel mooi, is iets wat je zelf beslist uiteraard!



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik18-11-2011 13:56:12

Ines B trouwringen zijn nogal redelijk duur. Je moet is gaan kijken bij Perles D'Amour.
Hij heeft ook trouwringen van Ines B. Wij hebben de onze daar gekocht.
Maar inderdaad het goud is voor de moment erg duur...

Groetjes,
Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...