Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beamer gezocht

  16-7-2006 20:56:28
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een beamer, om op ons avondfeest een fotoreportage te tonen, van foto's van toen we klein waren, van wanneer we elkaar hebben leren kennen, om af te sluiten met een foto van ons wettelijk huwelijk. Nu heeft onze zaal wel een projectiescherm, maar geen beamer. Weet iemand waar je dit vrij goedkoop kunt huren?

groetjes,
Sofie
14.08.06

Sofie
14-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1064


Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik16-7-2006 23:09:57

Ik weet niet van waar je bent, maar in het provinciaal vormingscentrum in Oostmalle kan je zoiets goedkoop huren. Hoeveel het kost weet ik niet precies, maar het is wel de moeite om te informeren als je niet te ver woont denk ik!



Leen
26-8-2006
 Meld misbruik17-7-2006 6:21:53

hey,

wij huren dit regelmatig via de secundaire school in onze buurt. Bij ons is dat een grote school die ook een beamer heeft, die ze uitlenen tegen een kleine vergoeding!

Misschien is er in jouw buurt ook een grote school,die dit wil doen!

groetjes en succes,

Leen



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 8:26:02

Hey,

in Gent is er zo'n uitleendienst voor materiaal allerhande, ik denk dat het Dienst Feestelijkheden heet. Misschien bij jou in de buurt ook?

Groetjes,
Lieve



Anneleen
5-8-2006
 Meld misbruik17-7-2006 11:26:38

http://www.projector-verhuur.be/

Wij huren er hier één, vrij goedkoop want je betaalt enkel voor de uren dat hij daadwerkelijk gespeeld heeft.

Groetje, Anneleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...