Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede Di Oro ervaring?

  14-11-2011 22:18:40
Hoi iedereen! Zaterdag 17 december gaan we ringen kiezen bij Fede Di Oro! Ik heb er nu al zoveel zin in :-) Weet iemand hoe het werkt eens je je ringen hebt uitgekozen? Betaal je een voorschot en zo ja hoeveel en wanneer betaal je de rest? En het allerbelangrijkste: hoe lang duurt het vooraleer je je ringen hebt? :-) Groetjes Effie

Effie
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 3255


joke
7-7-2012
 Meld misbruik14-11-2011 22:34:42

Hoi Effie, 
Wij moesten 100 euro voorschot betalen, de rest (denk ik) bij levering. Wij trouwen in juli en onze ringen zullen ongeveer een 6-tal weken op voorhand klaar zijn. Lijk nog lang, maar anderzijds: kunnen er op voorhand toch niks mee doen. Dus, maakt eigenlijk niet zoveel uit. 
Succes zaterdag, was echt super leuk ringen te kiezen. Er zijn zoveel verschillende modellen en de service is er top! 

Groetjes, Joke



Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik15-11-2011 7:39:18

Hey hey,

Wij gaan vanavond onze trouwringen gaan kiezen :-) aan telefoon hebben ze gezegd dat ze inderdaad een voorschot van 100€ vragen. En we zullen ze ook een 4tal weken op voorhand krijgen. Ik verlang al tegen dat we daar zijn... Ik ben aan het twijfelen of ik een ring zou geven om te smelten... We zijn daar nog niet aan uit...

groetjes en veel succes!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik15-11-2011 8:50:36

Hey,
Wij gaan ook vanavond en dacht vandaag nog eens te bellen om ook een paar dingen te vragen ivm het voorschot,maar nu weet ik het dus dankzij jouw berichtje...
Wij hebben onze afspraak via mail vastgelegd vandaar dat ze het niet gezegd hebben wss.

Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb al mijn oude ringen (van communie enzo) en die van men mama en ga ze meenemen om te laten smelten,dat zal de prijs toch een beetje drukken.

Groetjes



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 9:28:16

Wij hadden redelijk wat oud goud mee (voor 2075 EUR - ze gaan dit verwerken in onze ringen) en dat was dan ons voorschot. Het saldo betalen we wanneer we de ringen gaan afhalen. Wij zijn héél héél héél tevreden over de service, keuze, vriendelijkheid, prijs,... Fede di Oro is ècht een dikke aanrader wat ons betreft!

Liefs,

Nathalie



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik15-11-2011 11:23:38

hoi

Wij hadden ook 2 gouden ringen mee (van mijn grootmoeder) en 10 briljanten (voor mijn ring), wat de prijs wel drukte. Dit was ons voorschot, de rest hebben we betaald bij afhaling van de ringen.
Ze werken de ringen af in volgorde van trouwdatum, dus enkele weken op voorhand kan je ze afhalen (of laten brengen).

Qua service echt super!

groetjes
Joyce



Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik15-11-2011 12:23:41

Hey,

Wij gaan ze vanavond gaan ophalen. we hebben 100 EUR cash moeten betalen, en vanavond de rest.

Groetjes



Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik15-11-2011 12:34:43

Opgelet, is idd cash te betalen. Zowel voorschot als ringen.
Wij waren verrast dat we niet met bancontact konden betalen (het voorschot) m'n ventje en ik hebben dan alles gegeven dat we samen cash op zak hadden (iets van een € 60,00) was een beetje een gênante situatie, maarja wie denkt nu dat je zo'n bedragen de dag van vandaag nog cash moet betalen (zeker bij juwelier qua veiligheid enzo) nuja ...

M'n ring steekt nu bijna 4 maanden op m'n vinger. We zijn super tevreden van service en vriendelijkheid.
Want zowel ik als m'n partner hebben op 't laatste de maat moeten aanpassen en dit was steeds geen probleem



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik15-11-2011 15:00:34

Hey Effie,

ik kan alleen maar de rest bijtreden: 100€ cash meenemen als voorschot, jullie kunnen echt ruim de tijd nemen om alle ringen te bekijken en ze laten je regelmatig alleen zodat jullie onder elkaar de ringen die jullie mooi vinden kunnen bespreken. Ze zijn super vriendelijk en de service is heel goed.
Het enige minpuntje: ook tegen ons hadden ze gezegd dat de ringen enkele weken op voorhand klaar zouden zijn. Uiteindelijk was dit slechts 2 weken op voorhand. We zijn er toen samen om geweest, en mijn ring was een beetje te klein. Die hebben ze dan nog wat vergroot, en enkele dagen later ben ik daar dan alleen om geweest. Dit heeft me wel wat stress bezorgd, zo vlak voor de trouw nog om de ringen moeten gaan. Maar alles was perfect in orde en we zijn heel gelukkig met onze ringen! (Trouwens: ze kunnen de ringen ook laten afleveren als het te ver is voor jullie om ze te gaan afhalen)

Veel plezier bij het kiezen,
groetjes,
Hanne



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik15-11-2011 18:10:47

Idd hier hebben we ook 100euro voorschot moeten geven cash,de rest hebben we via overschrijving mogen betalen,heb wel bewijsje meegebracht maar was in orde.
Ze beloofden idd een 4tal weken op voorhand maar zoals hier al gezegd werken ze volgens datum af,dus zijn we ons ringen 1week op voorhand gaan ophalen
De mijne heb ik laten aanpassen,had hem eerst mee naar huis maar thuisgekomen terug gekomen op mijn gedacht omdat ik hem de dag erna moeilijk aan en af kreeg dus echt ze smal,ik heb gebeld mocht hem meteen gaan binnendragen en de dag erna mocht ik er al terug om
dus qua service zeker ok :-)

groetjes



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik15-11-2011 20:14:26

Wij gaan ze zaterdag afhalen! Wij hebben in september onze bestelling geplaatst.
Idem hier een voorschot van 100€ en de rest mag via overschrijving.
Vorige week zijn we er nog geweest voor de eerste pas van mijn ring
Ik heb een eigen ontwerp dat ze nog nooit hebben gemaakt en ze hadden gevraagd dat ik mijn fiat gaf voor verdere afwerking
Super service, vriendelijk en absoluut niet opdringerig!



Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 7:45:51

Hey allemaal,

We hebben gisteren onze trouwringen gekozen! In een kwartiertje hadden we ze gevonden! We zijn daar alles samen denk ik een groot half uurtje binnengeweest. Ze zijn super vriendelijk! 4-tal weken voor ons huwelijk mogen we gaan om ze nog eens te passen en als ze goed zitten mogen we ze meenemen. Ik was wel mijn oud goud vergeten thuis, maar ik mag het binnen brengen, wanneer het mij past.
Weeral iets schrappen van ons to-do lijstje! joepie!

groetjes!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik16-11-2011 9:05:59

Wij zijn gisteren ook onze ringen gaan kiezen...
Ik had oud goud mee en het was toch een mooi bedrag dus zijn we maar voor 2 witgouden ringen gegaan. Voor mij met 6 blinkertjes erin en voor mijn vriend zonder. Het was eigenlijk eerst de bedoeling dat mijn vriend geen gouden ring ging kopen,omdat hij die maar 5 keer per jaar gaat aandoen. Maar ze pasten zo mooi samen en hij ze zaten net onder ons budget... Nu nog wachten tot midden juni en dan komen ze de ringen thuid leveren.

Groetjes



Effie
28-4-2012
 Meld misbruik16-11-2011 11:49:12

Hoi iedereen!

Bedankt voor jullie fijne reacties! Nu ben ik gerust en bovenal ben ik ook zeker dat Fede Di Oro een goeie keuze zal zijn :-)
Ik wens jullie allemaal veel plezier van jullie ringen én jullie huwelijk ;-)

Groetjes!
Effie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...