Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd!

  16-7-2006 17:45:40
waauw!gisteren getrouwd en het voelt fantastisch,het is voorbij gevlogen!vandaag zijn er al veel traantjes gelaten omdat we nu pas beseffen wat een mooie momenten we beleefd hebben!van het begin tot het einde was het fantastisch!nu de valies nog pakken en morgen de vlieger op!!ik wens aan iedereen die nog moet trouwen een even mooie dag toe!mijn ventje had een prachtig boeket mee en was heel emotioneel,zoveel traantjes dat hij liet!!!we zijn voor de kerk getrouwd en als ik met mijn papa naar het altaar liep had ik het heel moeilijk,amai,dat is echt onbeschrijflijk!de fotoreportage was ook heel leuk,we zijn heel Mechelen wel doorgelopen denk ik!ons feest in feestzaal ' de venkel' in Kortenberg was af!Een echte aanrader hoor als je van die kanten bent!heel verfijnd eten,heel verzorgd,heel vriendelijk personeel!ik zou die dag zo opnieuw doen.echt heel mooi!Nu vertrekken we bijna!ik wens alle bruidjes in spé héél veel succes.en niet te zenuwachtig!ik was het ook,maar eens je je toekomstige ziet valt alles van je af!!!!!!!
groetjes
sarah
15/7/06

sarah
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 872


EVA
1-9-2007
 Meld misbruik16-7-2006 18:34:03

Hey Sarah,

een dikke proficiat!! Ben blij te horen dat je zo enthousiast bent over 'De Venkel', ik heb er volgende week een afspraak en zou de zaal graag vastleggen voor in 2007! Geniet heel hard van je huwelijksreis!
Groetjes, Eva



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik16-7-2006 19:00:18

nog een tip:stel alle vragen die op je lever liggen!en de 'marcel' (de baas) kan nogal onvriendelijk overkomen,maar je krijgt een mooi feest in de plaats!
groetjes
sarah



EVA
1-9-2007
 Meld misbruik16-7-2006 21:41:22

Bedankt Sarah! Nu hopen dat er nog voldoende data vrij zijn! Groetjes, Eva



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 9:16:10

Sarah, super dat je zo tevreden bent over De Venkel - het stelt me toch een beetje gerust! Hopelijk heb je een super super huwelijkreis achter de rug. Onze bestemming is voor mij een verrassing, hopelijk kan mijn toekomstige echt zwijgen tot we vertrekken - vond het eerst niet zo'n leuk idee maar nu vind ik het wel spannend ! Welke DJ hadden jullie trouwens? Goh, er zijn wel veel overeenkomsten tussen jullie huwelijk en het onze, de zaal al en wij gaan ook onze foto's in Mechelen nemen ;-)



EVA
1-9-2007
 Meld misbruik18-7-2006 21:12:21

Hallo Sarah,

wij zijn net gaan kijken in De Venkel en ik wou je nog iets vragen. De zaal lijkt mij vrij klein om ' s avonds ook nog te dansen. Is dat ook zo of valt dat goed mee? Het is moeilijk om u een voorstelling te maken van hoe het zou zijn als er 100 man op die dansvloer staat... We hebben een optie tot dinsdag want er waren al veel data's niet meer mogelijk!

Groetjes, Eva


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...