Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het ergste wat kon gebeuren ...

  16-7-2006 17:19:28
Hallo, gisteren heb ik heel slecht nieuws gekregen...

Het ergste wat kon gebeuren, is gebeurt.

Dit zei de urgentiearts gisteren. Mijn moeder is overleden, anderhalve maand voor mijn huwelijk. Ik moet een begrafenis regelen. Morgen zou mijn eerste werkdag beginnen. Mijn huwelijk, en mijn eerste werkdag, ze keek er heel erg naar uit. En nu... Ben helemaal in de war en ik kan het nog steeds niet geloven en ik weet momenteel even niet meer hoe het verder moet. Ik hoop dat niemand van jullie dit ooit moet meemaken. Ik ben enig kind en ineens valt alles op mij, echt letterlijk. Gelukkig krijgen we heel veel hulp, maar mijn rampscenario is uitgekomen. Ik moest dit gewoon even kwijt.

Dorien
9/9/06

Dorien
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 33 | Gelezen: 1149


sarah
15-7-2006
 Meld misbruik16-7-2006 17:22:55

ik wens je heel veel sterkte toe.
sarah
15/7/06



Marie
26-8-2006
 Meld misbruik16-7-2006 17:59:24

Ik denk niet dat er genoeg troostende woorden bestaan voor zo'n groot verdriet. Heel veel sterkte.

Marie



davine
31-3-2006
 Meld misbruik16-7-2006 18:54:12

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Je mama zal bij je zijn op je mooiste dag.

Davine en Kurt



kristel
8-7-2006
 Meld misbruik16-7-2006 19:45:47

Hey Dorien, heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik ben vast van overtuigd dat je mama je zal bewonderen op je dag! ik had dit met m'n grootouders ze waren dicht bij mij. Heel veel sterkte gewenst tevens van m'n echtgenoot!



Phyllis

 Meld misbruik16-7-2006 19:47:37

Ik kan geen woorden vinden...
Weet dat je mama zowel op je eerste werkdag als op je huwelijk erbij zal zijn. Kijk naar boven en glimlach, ja zal heus haar warmte voelen...

Mijn oprechte deelneming.

Phyllis en Ward



K
26-5-2008
 Meld misbruik16-7-2006 20:16:33

Dag Dorien,

Het spijt me om dit te horen.
Heel veel sterkte toegewenst!!



Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik16-7-2006 20:48:23

Lieve Dorien,

dit is inderdaad het ergste wat je kon overkomen. Ik wens je heel veel steun en vriendschap toe van alle mensen uit je omgeving. Mijn innige deelneming.

Astrid
08.09.2007



Inge
5-8-2006
 Meld misbruik16-7-2006 22:03:14

Dag Dorien,

Woorden zullen misschien niet veel helpen om je verdriet weg te nemen, maar weet dat je mama zeker bij je zal staan en over je zal waken. Je mama verliezen is inderdaad het ergste wat kan gebeuren. Daarom wens ik je heel veel sterkte toe... En onze oprechte deelneming,

Inge en Bart
05.08.2006



Debbie
20-8-2008
 Meld misbruik16-7-2006 23:08:11

Lieve Dorien,

Veel sterkte in deze moeilijke periode.



carry
18-8-2007
 Meld misbruik16-7-2006 23:43:22

...Dit verdriet is TE GROOT VOOR WOORDEN...
STERKTE ... Carry



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik16-7-2006 23:43:37

Hoi Dorien,

Ik begrijp maar al te goed wat je meemaakt en wat je voelt want 11 jaar terug is mijn mama overleden, helemaal plots. Ik heb alles met mijn eigen ogen zien gebeuren, hoe ze zonder zuurstof viel, hoe ze naar ons keek en hoe ze even later op de grond viel...! Nu enkele weken voor ons huwelijk is mijn pepe overleden. Hij is vrijdag begraven. Hij wou er ook heel erg bij zijn en keek echt uit naar onze trouw. Ik wou hem er ook echt per se bij!
Ik wens je veel sterkte in deze periode. Ik weet hoe het voelt om een mama te verliezen en dat enkele weken voor de trouw, ik denk ook dat ik het niet zou kunnen. Onze trouw gaat nu wel door. Ik hoop dat dit nu niet cru klinkt maar mijn pepe was uiteindelijk 80 jaar en heeft een heel mooie en goed leven gehad, natuurlijk is het jammer, het doet altijd pijn als een dierbare sterft maar ii troost me met de gedachte dat hij niet heeft afgezien.
Zoiezo ging onze grote dag al niet zijn zoals die van anderen omdat mama er niet bij is maar nu ook pepe er niet meer is zal het toch serieus slikken worden maar we moeten er het beste van maken want dat is wat mijn pepe zou willen.

Ook ik ben enig kind en ik besef dat als er iets met papa gebeurd ik er helemaal alleen ben. Ik heb wel m'n ventje maar das niet hetzelfde.

Sterkte en als je wil praten of even je hart luchten dan mag je me altijd mailen want mijn verwerking is om erover te praten.

Debra
11/08/06
debrastevens30@hotmail.com



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 8:19:37

Oh, Dorien, ik lees dit net...

Ik vind het heel erg dat dit je overkomt, net nu je je mama zo graag naast je wil hebben voor je huwelijk en je eerste werkdag, in deze belangrijke periode van je leven.

Ik leef heel erg met je mee meisje, als we iets voor je kunnen doen, laat het dan zeker weten!

Lieve



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik17-7-2006 8:54:04

Ook wij houden eraan onze oprechte deelneming te uiten.
Heel veel sterkte...

Isabel & Hans
01/09/07



Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik17-7-2006 9:03:49

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Hopelijk vind je de kracht om door te gaan en ondanks alle verdriet toch te genieten van die belangrijke gebeurtenissen in je leven.
Maaike



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 9:08:30

veel sterkte in deze ongetwijfeld verwarrende en moeilijke tijd voor jou en je familie. Er zijn eigenlijk geen woorden om iemand te troosten als je zoiets ergs meemaakt, maar je mama zal in je hart en rondom jou altijd aanwezig zijn!



Karen
22-12-2006
 Meld misbruik17-7-2006 9:16:43

Enorm veel sterkte in deze moeilijke periode!

Ik weet niet echt wat het is om iemand dierbaar te verliezen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen!

Als mijn mama weg was zou ik dit ook niet overleven, maar ik geloof erin dat ze dan toch nog bij mij zou zijn! Het is een schrale troost maar ze is er echt wel! Geef haar een prachtig tot ziens en maak er op jou dag nu een dag van voor jou en je mama! Ze ziet je die dag stralen en doe dat ook zo zou ze het willen!

Onze oprechte deelneming en als er wat is, hier kan je altijd je hartje uitstorten! Wij zijn er allemaal voor jou!

Karen
22.12.2006



Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik17-7-2006 9:38:21

Dorien,

Ik wens je veel sterkte en goede moed toe in deze moeilijke periode!

Ook ik ben 11 jaar geleden mijn mama verloren en ik mis haar nog elke dag.

Veel sterkte!
Tilly



karen
4-11-2006
 Meld misbruik17-7-2006 10:31:49

Lieve Dorien,
ik las je berichtje gisteren en het heeft me al die tijd vastgehouden. Ik vind het heel erg voor je meisje! Hopelijk vind je ondanks al die spannende momenten in je leven de tijd moed en kracht om op een intense manier afscheid te nemen van je mama. Ze zal er niet bij kunnen zijn op je trouwdag, op je eerste werkdag, andere belangrijke gebeurtenissen in je leven... Althans niet lijfelijk, want ik geloof dat ze ergens nog over je zal waken, dat ze jou zal beschermen, jou moed en kracht zal geven om hier door te geraken. Ze zal op jullie mooie dag ook aanwezig zijn, op een andere manier...
Hoe onmogelijk het op dit moment ook lijkt, hoe moeilijk ook het zal zijn en worden, je geraakt hier door!!!
ik wens je veel sterkte toe Dorien, samen met jouw toekomstige man. Geniet van jullie huwelijksdag en voel haar aanwezigheid. Je mama zou niets anders willen. lijkt het allemaal te moeilijk voor jezelf, doe het dan voor haar...
Lieve knuffels en veel sterkte meid.
Karen
04/11/2006



Chris

 Meld misbruik17-7-2006 11:18:56

Lieve Dorien,
Dit is inderdaad een ramp-scenario.Ik ben ook enig kind en weet wat het is als je van de ene minuut op de andere een hele organisatie op je schouders krijgt. En dan 75dg voor de dag die als de mooiste van je leven moet doorgaan. Laat je aanstaande je helpen en deel je verdriet met hem en geloof echt dat je mama jouw kan zien op je trouwdag praat ook tegen haar en het zal misschien wel lukken om een straaltje geluk te zien. Heel veel liefs en sterkte van Chris



Elke
12-8-2006
 Meld misbruik17-7-2006 11:25:00

Wij wensen jou heel veel sterkte en moed nu je zoiets vreselijks is overkomen!
Denk eraan dat je mama toch altijd in je hart zal blijven en dat ze er op die manier ook zal bijzijn op jullie huwelijk!

Veel sterkte,
Elke en Bert
12 augustus 2006



Katrien
1-7-2006
 Meld misbruik17-7-2006 12:19:40

Heel erg veel sterkte...

Katrien



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 12:27:05

Wij wensen je heel veel sterkte in deze zeer moeilijke periode. We weten dat het zeer moeilijk zal zijn maar probeer toch nog te genieten van je huwelijk. Je moeder zou dit ook het liefst van al willen.

Marjolijn en Kris



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik17-7-2006 13:26:08

Ik heb er ook geen woorden voor, ik kan en wil het me gewoon niet voorstellen dat ik dit zou moeten meemaken.
Ik zou mezelf ook troosten met de gedachte dat je nu een bewaarengel hebt die altijd over je waakt.

Zorg voor een mooi afscheid voor je mama, dat verdient ze.

Heel veel sterkte en vergeet niet dat je hier altíjd je hart kan komen uitstorten. Want praten hélpt. Wij zijn er altijd voor je.

Sofie & Christophe



Saar
25-8-2006
 Meld misbruik17-7-2006 15:06:33

Dorien,

woorden schieten me tekort. Ik wil je enkel zeggen: veel sterkte en moed en geloof er in dat je mama over je waakt. En denk eraan dat zij waarschijnlijk niets liever zou willen dan dat jij gelukkig bent op jouw huwelijksdag.

Sterkte. We leven hier allemaal met je mee.

Saar



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik17-7-2006 18:40:49

Beste Dorien,

woorden schieten ook mij tekort. Ik kan je alleen heel veel sterkte toewensen. Put kracht uit de liefde van de mensen die je omringen...

Veerle en Jan



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 18:54:01

Ach meisje...ik zit dit te lezen en kan het niet droog houden. Wat moet je toch allemaal doorstaan.
Hopelijk trek je je er bovenop, je aanstaande zul je daar hard bij nodig hebben. Bedenk dat je nooit alleen bent en dat jullie samen het echt wel gaan redden.
Ik weet gewoon niet wat verder te zeggen dan heeeeel veeeeel sterkte !

Mireille
01-09-2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 20:09:41

Dag Dorien

Heel veel sterkte gewenst. Ik kan me niet inbeelden wat er nu allemaal door je heen moet gaan. Ik hoop echt dat je gesteund wordt door iedereen die je lief is.

Vicky



Lies
2-6-2007
 Meld misbruik17-7-2006 20:36:49

Dorien,

ik wens je heel veel sterkte. Probeer van jullie huwelijk toch een heel mooie dag te maken en denk er aan dat je mama altijd bij je is.

Lies



Lisa
31-3-2007
 Meld misbruik18-7-2006 0:27:21

Hoi Dorien,

Bij het lezen van je berichtje wordt ik stil...
Ik wens je heel veel sterkte in de voorbereidingen voor de begrafenis, gelukkig krijg je veel hulp en moet je dit niet op je eentje dragen.
Verdriet is er zowiezo op zo'n momenten.
Ik hoop dat je zal kunnen genieten van je huwelijk met je toekomstige man. En dat je samen met hem een mooie toekomst tegemoet gaat.

Heel veel liefs!

Lisa
(lisasavoye@hotmail.com)




Els
1-4-2006
 Meld misbruik18-7-2006 7:29:42

Dorien,

het is verschrikkelijk om zoiets mee te maken, mijn vader stierf een jaar voor mijn huwelijk, (maar wat maakt het jou nu uit dat iemand anders dit meemaakt?? ik bedoel, als iemand aan mij zegt: mijn xxx is ook gestorven,... dan denk ik alleen maar: wat helpt dat mij nu een stap verder??, maar goed), wat ik maar wil zeggen: laat even een weekje of twee die trouw stilliggen, maar begin er dan terug aan, voor mij was onze trouw een keerpunt in mijn leven, ook om het verlies verder te verwerken... en niets houdt je tegen om die dag even een momentje aan haar op te dragen, moest je er de kracht voor hebben, de mensen die op dat moment aanwezig zijn hebben er echt wel respect en begrip voor, ook al moest je enkele minuten wachten tussen de tranen door voor je weer iets kon zeggen... Veel sterkte meid!! Maar probeer je eigen leven niet aan de kant te zetten... hoe hard het ook klinkt, je MOET door!!
als ik iets voor je kan doen....

lieve groetjes,
Els



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik18-7-2006 10:34:30

Heel veel sterkte toegewenst!

Trien



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-7-2006 14:02:06

Veel meer kan ik hier niet aan toevoegen, maar ik zou je toch eveneens zeer veel sterkte willen toewensen.
Hoe moeilijk het ook klinkt, probeer toch van je huwelijksdag te genieten. Je mama zou dit ook zo gewild hebben en zij zal wel een oogje in het zeil houden.

Veel moed toegewenst,

Sissi



patricia
10-3-2007
 Meld misbruik24-7-2006 18:48:41

hey,

allereerst heel oprechte deelneming.
ik weet heel goed hoe je u voelt, ik ben nu 24 en 10 jaar geleden mijn moeder verloren.ze was alles voormij en ik had zo graag gewild dat ze me zag trouwen en dat ze grootmoeder mocht worden.
het is alsof je in een zwart gat valt.
wij trouwen op 10 maart 2007 en dit is ook een speciale datum,het is dan de verjaardag van mijn mama.zo is ze dan toch heel dicht bij ons die dag.
het is misschien een kleine druppel in de zee maar toch willen we u heel veel sterkte wensen.
wil je eens babbelen dan mag je mij gerust mailen.
sterkte

patricia en rudy
truckster_patje@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...